Γιατί μειώθηκαν οι πωλήσεις της Opel

Μείωση της τάξης του 5,8% σημείωσε ο όγκος πωλήσεων της Opel στην Ελλάδα το 2017 σε σχέση με το προηγούμνεο έτος.
Γιατί μειώθηκαν οι πωλήσεις της Opel
Μετά από αρκετά χρόνια η Opel είδε το μερίδιο της στην ελληνική αγορά να μειώνεται. Το 2017 η πτώση στον όγκο των πωλήσεών της σε σχέση με το 2016 ήταν 5,8%. Το 2017 πούλησε 6.647 καινούργια αυτοκίνητα και κατέλαβε το 7,5% της συνολικής αγοράς των αυτοκινήτων. Το 2016 είχε διαθέσει 7.054 αυτοκίνητα και το ποσοστό της ήταν 8,9%.

Η Opel, έχασε μερίδιο στην ελληνική αγορά γιατί δέχθηκε μεγάλη πίεση από πολλούς ανταγωνιστές της και άργησε να αντιδράσει. Η γερμανική μάρκα που πλέον ανήκει στον γαλλικό όμιλο PSA - στον όμιλο που διαθέτει την Peugeot, την Citroen και την DS - δεν μπόρεσε να αντέξει την ισχυρή πίεση. Ωστόσο κατέλαβε την τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη αυτοκινήτων.

Το 2018, η Opel έχει νέα διοίκηση στην Ελλάδα που θα εφαρμόσει τις εντολές των Γάλλων. Νέος πρόεδρος της Opel Hellas είναι ο Λεωνίδας Μισσαλάκης. Ένα επιτυχημένο στέλεχος με μεγάλη εμπειρία και πολύχρονη παρουσία στην εταιρεία σε θέσεις υψηλής ευθύνης.

Φέτος, η γερμανική μάρκα θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στα νέα SUVCrossland XGrandland X, το δημοφιλές Corsa και το επιτυχημένο Astra. Εκτιμάται ότι δυο μοντέλα θα βοηθήσουν φέτος την Opel να πέτυχει τους στόχους της, το Corsa και το Grandland X.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v