Νέο Peugeot 308 TCR: ένα λιοντάρι στις πίστες

H Peugeot Sport ολοκλήρωσε την προετοιμασία του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου 308 TCR. Πρόκειται για μία εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup,
Νέο Peugeot 308 TCR: ένα λιοντάρι στις πίστες

H Peugeot Sport ολοκλήρωσε την προετοιμασία του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου 308 TCR. Πρόκειται για μία εξέλιξη του αγωνιστικού 308 Racing Cup, το οποίο βασίζεται στο 308 GTi και προορίζεται για την κατηγορία του Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (TCR) και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WTCR.

Το νέο 308 TCR τοποθετείται πάνω από τα 208 Racing Cup και  308 Racing Cup, τα οποία παραμένουν στην ενεργό δράση. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η αεροδυναμική της σπορ έκδοσης του 308 είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του TCR και των αγώνων της παγκόσμιας διοργάνωσης που διεξάγεται στην Γερμανία (VLN), στην Ισπανία (CER), στο Βέλγιο (BGDC), στην Ιταλία (CITE) και σε άλλα 24H Series πρωταθλήματα.

Οι παραγγελίες για το 308TCR έχουν ξεκινήσει από τις 3 Ιανουαρίου 2018 και τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν τον Απρίλιο στην (προ φόρων) τιμή των 109.000 ευρώ με χαμηλό λειτουργικό κόστος (περίπου στα 4,50 ευρώ ανά χιλιόμετρο). Το 308 TCR θα εκτεθεί στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μαρτίου).

Βασίζεται στο 308 Racing Cup, αλλά με μία διαφορετική και πιο απαιτητική φιλοσοφία υψηλών επιδόσεων. Ο 1.6 THP κινητήρας αποτελεί πρότυπο αναλογίας και μετά από πολλές αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το σύστημα υπερτροφοδότησης, το τετρακύλινδρο μοτέρ αποδίδει 350 ίππους και 42,8 χλγμ. ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. έχοντας τις προδιάγραφες για να καλύψει 5.000 χλμ., σχεδόν τα διπλάσια από όσα απαιτεί μία σεζόν στο Πρωτάθλημα WTCR.

Εφοδιάζεται με ένα ειδικής σχεδίασης 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με έλεγχο από διακόπτες στο τιμόνι και σε σχέση με το αντίστοιχο του 308 Racing Cup διαθέτει υψηλότερη ανθεκτικότητα. Χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχια και την ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους μπροστά και πίσω, το 308 TCR έχει ένα ασυναγώνιστο αβαντάζ στις στροφές παρουσιάζοντας πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Παράλληλα, οι πολλαπλές ρυθμίσεις (χαμήλωμα αμαξώματος, μετατρόχια, κάμπερ κ.α.) γίνονται εύκολα και γρήγορα για προσαρμογή σε κάθε πίστα και σε κάθε οδηγικό στιλ. Το σύστημα πέδησής του αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά διάστασης Ø 378x34 χλστ. με 6-πίστονες δαγκάνες και δίσκους πίσω διάστασης Ø 270x12 χλστ. με 2-πιστονες δαγκάνες.

Το αμάξωμα ξεχωρίζει από την βέλτιστη αεροδυναμική του και την αθλητική του σιλουέτα που εξελίχθηκε με χρήση λογισμικών CFD. Το μπροστινό μέρος επιτρέπει την ιδανική ροή του αέρα από την γρίλια και τον εναλλάκτη θερμότητας, όταν το πίσω μέρος διασφαλίζει το μεγαλύτερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο. Πίσω ξεχωρίζει ένας μεγάλος διαχύτης για ακόμη μεγαλύτερο downforce. Το σύνολο συμπληρώνουν οι ειδικοί τροχοί 18’’ με ελαστικά διάστασης 27-65/18.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v