Η νέα γενιά Ibiza κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της
H πέμπτη γενιά του Seat Ibiza κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στην φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Η φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σηματοδοτεί μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για τη Seat. Και αυτό κυρίως γιατί η 5η γενιά του Ibiza, του best-seller μοντέλου της ισπανικής μάρκας με πάνω από 5,4 εκατομμύρια πωλήσεις, θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της.
Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα στη πορεία της μεγαλύτερης και επιθετικότερης προϊοντικής πολιτικής που εφαρμόζει η μάρκα η οποία ξεκίνησε με το λανσάρισμα του Ateca και συνεχίζεται με το ανανεωμένο Leon.
Τώρα είναι η σειρά του νέου Ibiza να ολοκληρώσει την ενίσχυση των τριών βασικών πυλώνων της μάρκας. Επίσης, νέα μοντέλα πρόκειται σύντομα να λανσαριστούν, όπως το compact crossover Arona στα τέλη της χρονιάς. Η εταιρεία έχει εισέλθει στο πέμπτο συνεχόμενο έτος αύξησης των πωλήσεων, σημειώνοντας μάλιστα τον Ιανουάριο αύξηση κατά 16,5% σε σχέση με το 2016. Η 5η γενιά του Ibiza έχει δημιουργηθεί στη Βαρκελώνη και αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα για το μέλλον της μάρκας. Αρχικά, επειδή διαθέτει τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας του Ομίλου Volkswagen, την πλατφόρμα MQB-A0 (Modular Quer Baukasten) που αποδεικνύει την σημασία της Seat εντός του Ομίλου, καθώς η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη κατηγορία.
Και δεύτερον, γιατί διαθέτει προηγμένη τεχνολογία, μοναδικό δυναμισμό και αξιοσημείωτα αυξημένο εσωτερικό χώρο. Ένα εντελώς μοντέλο που παράλληλα διατηρεί το νεανικό πνεύμα, τον δυναμισμό, την λειτουργικότητα και την κορυφαία άνεση, χρησιμοποιώντας μία νέα, φρέσκια και σπορ σχεδίαση, αντανακλώντας το DNA της μάρκας.
Το μοντέλο της 5η γενιάς καθιερώνει την ισπανική μάρκα με το βλέμμα σταθερά στραμμένο στο μέλλον με έμφαση σε παράγοντες, όπως η πρακτικότητα, η έξυπνη τεχνολογία και η συνδεσιμότητα.
Το νέο Ibiza περιλαμβάνει συστήματα που έχουμε ήδη δει στο Leon και στο Ateca, τα οποία δεν συναντούμε στην κατηγορία του (Front Assist και Adaptive Cruise Control ACC, μεταξύ άλλων), καθώς και ασύρματο φορτιστή και ενισχυτή σήματος GSM. Επιπλέον, το νέο Ibiza είναι 100% συνδεδεμένο χάρη σε τρεις επιλογές: Apple Car Play, Android Auto και Mirror Link.
Αυτά τα χαρακτηριστικά φανερώνουν τη φιλοδοξία της Seat να γίνει ηγέτης στη συνδεσιμότητα και στην ανάπτυξη νέων λύσεων αυτοκίνησης. Όλη αυτή τη τεχνολογία μπορεί κανείς να απολαύσει για πρώτη φορά μέσα από μία ενσωματωμένη οθόνη αφής 8-ιντσών.
Εν κατακλείδι, το νέο Ibiza προσφέρει ποιότητα που συνήθως βρίσκουμε σε υψηλότερες κατηγορίες της αγοράς και απευθύνεται σε πελάτες που θέλουν να ζουν με δυναμισμό, ενώ επιζητούν την χρήση πιο προηγμένης τεχνολογίας προκειμένου να βρίσκουν απλές λύσεις στην καθημερινότητα τους. Το ταχύτερο μοντέλο στην ιστορία της ισπανικής μάρκας, το Leon Cupra, θα παρουσιαστεί επίσης στο περίπτερο της Seat. Αν και όλοι θα μιλάνε για τον κινητήρα των 300 ίππων με 38,6 χλγμ. μέγιστη ροπή και με επιτάχυνση από 0 – 100 χιλιόμετρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, αξίζει πάνω από όλα σημειωθεί πως το Leon Cupra θα είναι πλέον διαθέσιμο και με 4Drive Total Traction system στην έκδοση ST σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Το τελευταίο και πιο ισχυρό μέλος της οικογένειας Cupra παρέχει στον οδηγό, ένταση, δυναμισμό, σπορ στυλ, πρακτικότητα αλλά και ευελιξία επιλογής χάρη στις τρεις διαθέσιμες εκδόσεις: την πεντάθυρη, την SC coupe και το οικογενειακό ST. Ως Cupra εξασφαλίζει ισορροπία ανάμεσα στο πάθος και την αίσθηση καθώς και ένα σταθερό συνδυασμό σπορ σχεδίασης, κορυφαίας τεχνολογίας και εξαιρετικής δυναμικής συμπεριφοράς. Μαζί με το Leon Cupra 300 ίππων, το περίπτερο της μάρκας θα φιλοξενήσει ένα ακόμη θεαματικό μοντέλο σε γκρι ματ χρώμα, με ανθρακονήματα στο εσωτερικό και χάλκινες αισθητικές λεπτομέρειες τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Φυσικά μιλάμε για την έκδοση Leon Cupracer Evo 17, την αγωνιστική έκδοση που θα λάβει μέρος στους αγώνες TCR International Series την φετινή χρονιά. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις - με DSG και με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων – και εξοπλίζεται με κινητήρα 350hp (20 περισσότερους ίππους από την έκδοση του 2016) και ροπή 42,4 χλγμ.
Κοιτάζοντας μπροστά στη νέα σεζόν, έχουν γίνει βελτιώσεις όπως στα φρένα (συμπεριλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου) με την εξέλιξη ενός ABS και ESC που βελτιώνει την αίσθηση και το χειρισμό. Το Leon Cupracer Evo 17 είναι προσθιοκίνητο με ηλεκτροϋδραυλικό μπλοκέ διαφορικό VAQ, φρένα με 378 χιλ. εμπρόσθιους δίσκους με 6πίστονες δαγκάνες και 272mm πίσω. Η κατανομή της πέδησης και της αντιστρεπτικής δοκού μπορούν να ρυθμιστούν, καθώς επίσης η γωνία camber και η σύγκλιση της εμπρός ανάρτησης (McPherson) καθώς και το ύψος και η camber της πίσω ανάρτησης (πολλαπλοί σύνδεσμοι).