Χαμόγελα στην Seat

Η ισπανική φίρμα «γκαζάρει» σε πωλήσεις και κέρδη, κλείνοντας το έτος με εντυπωσιακά νούμερα.
Χαμόγελα στην Seat
Την ώρα που γίνεται ο απολογισμός της οικονομικής δραστηριότητας, όλα τα βλέμματα είναι καρφωμένα στις οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Τα νούμερα ανεβοκατεβαίνουν, οι δείκτες αλλάζουν με αστραπιαία ταχύτητα και στις τελευταίες γραμμές εμφανίζεται το τελικό σύνολο.

Οι Ισπανοί, πήραν μια βαθιά ανάσα και χαμογέλασαν μόλις είδαν το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους το ενιάμηνο. Χαμόγελα όμως και στην Ελλάδα. Τα οικονομικά αποτελέσματα της Seat βελτιώνονται συνεχώς. Κατά την διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών του 2016, η μοναδική ισπανική μάρκα πέτυχε λειτουργικά κέρδη 137 εκατομμύρια ευρώ, ποσό το οποίο είναι έντεκα φορές υψηλότερο από τα κέρδη της αντίστοιχης περιόδου του 2015 (12 εκατομμύρια ευρώ). Το βελτιωμένο mix πωλήσεων, κυρίως λόγω του Ateca και του Alhambra, των εκδόσεων με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους καθώς και η μείωση κόστους ήταν οι βασικοί παράγοντες που οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα.

Η εμπορική εξέλιξη της μάρκας κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων τριμήνων του έτους εκφράστηκε με το υψηλότερο στην ιστορία κύκλο εργασιών για αυτή την περίοδο. Καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 2,3%, αυτός ανήλθε σε 6,535 δις ευρώ (αντίστοιχη περίοδος 2015: 6,38 δις ευρώ).

Ο πρόεδρος της Seat Luca de Meo υπογράμμισε ότι «είμαστε ικανοποιημένοι με το λειτουργικό αποτέλεσμα που πετύχαμε τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Η επιτυχία του Ateca γίνεται ήδη ορατή στα οικονομικά αποτελέσματα και αποδεικνύει πως το πιο επιθετικό προϊοντικό πλάνο στην ιστορία μας θα επιφέρει τεράστια θετική επίδραση στην ενίσχυση της μάρκας. Leon, Ibiza και Arona θα συνεχίσουν και θα τονώσουν τις υψηλές μας επιδόσεις».

Το λανσάρισμα του Ateca είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις της μάρκας το τρίτο τρίμηνο, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά 4,5%. Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,5% με συνολικά 312.900 αυτοκίνητα (2015: 308.400). Παράλληλα, η αύξηση των πωλήσεων του Leon (+7,7%) και του Alhambra (+23,0%) οδήγησαν στην ενίσχυση των πωλήσεων της μάρκας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά. Η μάρκα μέχρι τώρα έχει λάβει  πάνω από 30.000 παραγγελίες για το πρώτο της SUV. Από την πλευρά των αγορών, η αύξηση σε χώρες όπως Τουρκία (+40,6%), Αυστρία (+14,7%), Σουηδία (+39,4%), Πολωνία (+14,3%) και Μεξικό (+4,7%) ενίσχυσαν περαιτέρω τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μέχρι το τρίτο τρίμηνο.

Στην Ελλάδα, η νέα εμπορική πολιτική της Τεχνοκάρ και η αναβάθμιση της γκάμας είχαν σαν αποτέλεσμα η ισπανική μάρκα να βρεθεί ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, όσον αφορά την αύξηση του όγκου των πωλήσεων.

Η αμιγώς ελληνική αντιπροσωπεία, σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 20,8% και διέθεσε στην ελληνική αγορά 1.594 καινούργια αυτοκίνητα με τα σήματα της Seat. Οι προβλέψεις είναι θετικές για την πορεία της ισπανικής μάρκας τους επόμενους μήνες, λόγω της άφιξης του Ateca και των άλλων μοντέλων που θα συμπληρώσουν την γκάμα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v