Άμα το έχεις, δεν φοβάσαι κανέναν!

του Σπύρου Ρέκκα
Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που από την πρώτη στιγμή που θα κυκλοφορήσουν, σου φωνάζουν: ‘’εγώ θα κερδίσω την μάχη των πωλήσεων".
Ένα αυθεντικό παράδειγμα αυτής της ιδιαίτερης σχέσης με την αγορά είναι και το Nissan Qashqai. Με αυτοπεποίθηση και δύναμη που του δίνει η ιαπωνική καταγωγή του κάνει ρεκόρ στη κούρσα των πωλήσεων. Σε όλη την Ευρώπη τερματίζει σε ζηλευτές θέσεις, ενώ στην Ελλάδα κερδίζει την μάχη των πωλήσεων ακόμη και όταν συγκρίνεται με μικρομεσαία χατσμπακ (segment C).
Στο πρώτο εξάμηνο του 2016, πήρε την πρώτη θέση στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων όπου συμμετέχουν ετερόκλητα σχήματα όσον αφορά την μορφή του αμαξώματος.
Από την 1η Ιανουάριου 2016 έως τις 31 Ιουνίου, πήραν πινακίδες 1.438 Nissan Qashqai. Το ποσοστό στη κατηγορία του είναι 10,49%.
Την δεύτερη θέση κατέλαβε το Opel Astra, το οποίο πουλήθηκε σε 1.217 μονάδες και απέσπασε το 8,88% της αγοράς. Τρίτο το VW Golf, με συνολικές πωλήσεις 1.102 μονάδες και ποσοστό 8,04%.
Το Toyota Auris, άγγιξε τις 1.090 μονάδες και ποσοστό 7,95%. Η premium Mercedes A Class, 934 πωλήσεις και ποσοστό 6,8%.
Το Ford Focus κλείνει την εξάδα με 870 πωλήσεις και ποσοστό 6,35%. Συνολικά πουλήθηκαν 13.707 αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και το ποσοστό στην συνολική πίττα της αγοράς ήταν 28,9%.
Αναμφισβήτητα το Qashqai αποτελεί για την ιαπωνική μάρκα μια μεγάλη ευκαιρία για ανέλιξη. Από το Σεπτέμβριο του 2015 κατάφερε να γίνει το μοντέλο που έσπασε το φράγμα των 500 χιλιάδων παραχθέντων αυτοκινήτων στο πιο σύντομο χρονικό διάστημα, στο εργοστάσιο παραγωγής της φίρμας. Για τον λόγο αυτό, κατασκευάζει ένα νέο Qashqai κάθε 62 δευτερόλεπτα (ή 58 ανά ώρα), προκειμένου να καλύψει τη διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Διαθέτει ξεχωριστά χαρακτηριστικά που ξεπερνούν τα εσκαμμένα στους τομείς της σχεδίασης και της τεχνολογίας, υιοθετώντας πρωτοποριακή αντίληψη, σε κάθε του πτυχή. Με προηγμένη αεροδυναμική εμφάνιση, εξαιρετική εσωτερική σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και κύλισης, αλλά και με συστήματα πληροφόρησης και πολυμέσων πέρα από κάθε προσδοκία, αντικατοπτρίζει την αφρόκρεμα της δημιουργικότητας για τη Nissan.
Αυτό άλλωστε το επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο, τα επίσημα στοιχεία των συνολικών ταξινομήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2016 πανελλαδικά, όπου το Qashqai κατατάσσεται στην πρώτη θέση.
Η μάρκα δημιούργησε και το www.qashqaistories.gr, ένα microsite όπου ιδιοκτήτες αλλά και όσοι θελουν να αποκτήσουν ιδέα για αυτό το αυτοκίνητο, μπορούν να ανεβάσουν τις δικές τους φωτογραφίες και ιστορίες με πρωταγωνιστή το ιαπωνικό μοντέλο, διεκδικώντας πλούσια δώρα και εμπειρίες.