Ανακαλύψτε τη Seat

Η ισπανική φίρμα μπαίνει δυναμικά στην αγορά (και) το 2016 λανσάροντας αξιόλογα μοντέλα και ένα ολοκαίνουργιο σποτ με μότο «Ανακάλυψε τη Seat».
Ανακαλύψτε τη Seat
του Σπύρου Ρέκκα

Το 2016 είναι μια από τις πλέον καθοριστικές χρονιές στην πορεία της Seat. Η ισπανική μάρκα λανσάρει το πρώτο της SUV και προετοιμάζει το έδαφος για την είσοδο στην αγορά και άλλων αξιόλογων μοντέλων.

Η προσπάθεια προβολής των νέων μοντέλων της ισπανικής φίρμας περιλαμβάνει και ένα εντυπωσιακό βίντεο που θα αποτελέσει το έναυσμα για να προσέξουν περισσότερο οι υποψήφιοι αγοραστές την προσπάθεια της φίρμας.

Το κεντρικό σύνθημα του νέου διαφημιστικού σποτ είναι «Ανακαλύψτε τη Seat». Με αυτή την προτροπή η μάρκα λανσάρει σε ευρωπαϊκό επίπεδο ένα νέο διαφημιστικό σποτ, με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της, τη παρουσίαση των αξιών της και την επιβεβαίωση της σημαντικής συμβολής της στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και γενικότερα στην οικονομία της Ισπανίας. Βασικός πρωταγωνιστής του σπoτ, το νέο Ateca, το πρώτο SUV μοντέλο της μάρκας που συγκεντρώνει όλη τη κορυφαία τεχνολογία. Η νέα διαφημιστική καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει στην Ισπανία και τη Γερμανία και θα εμφανιστεί μετά το καλοκαίρι και σε άλλες αγορές.

Το νέο τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει πως το πλήρωμα του Apollo 8 κατά την αποστολή του στη σελήνη, τελικά γοητεύεται από την ομορφιά του πλανήτη Γή αντί του μυστηρίου της εξερεύνησης του φεγγαριού. Θεαματικές αεροφωτογραφίες, συμπεριλαμβανομένων των Isla Cristina (Huelva), Montaña Pasiega (Cantabria), Valle de Ordesa (Aragón), Sierra Alhamilla, (Almería) και Cabo Formentor (Mallorca), χαράζονται στη μνήμη τους για πάντα. Και εκείνη ακριβώς τη στιγμή εκτιμούν όλα όσα έχουν στη Γή καθώς και τα αμέτρητα τοπία που μπορούν να απολαύσουν και να εκτιμήσουν στον πλανήτη μας.

Σύμφωνα με τη Marketing Director της Seat Susanne Franz, «με τη καμπάνια “Ανακαλύψτε τη Seat ”, η εταιρεία στοχεύει να αναδείξει το γεγονός πως όλοι οι άνθρωποι δεν είναι απόλυτα εξοικειωμένοι με την αίσθηση του θαυμασμού».

Στόχος της είναι να ενισχύσει το αίσθημα της υπερηφάνειας, του θαυμασμού και τελικά της εκτίμησης για ότι είναι δικό μας, για τον κόσμο μας. Προτρέπει το κοινό να την γνωρίσει και να εκτιμήσει την αίσθηση της βελτίωσης της ποιότητας, της αξιοπιστίας και της τεχνολογίας. Μερικές φορές, μία διαφορετική προοπτική, μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε τα μεγάλα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας. Η μάρκα δεν θέλει να παρουσιάσει μόνο ένα μοντέλο, αλλά θέλει να δείξει και το τι υπάρχει και συμβαίνει πίσω από αυτό. Όταν για πρώτη φορά παίρνει εμπρός ένας νέος κινητήρας, μία νέα ιστορία ξεκινάει.

Η Seat γνώρισε στην Ισπανία την αυτοκίνηση με το μοντέλο 600 και σύντομα έγινε το αγαπημένο εμπορικό σήμα του Ισπανικού λαού. Μεταγενέστερα λανσαρίσματα μοντέλων, όπως τα 1500, 850, 124, 127, Ibiza, Toledo, Leon, έγραψαν και συνεχίζουν να γράφουν την ιστορία της μάρκας μέχρι σήμερα. Με το λανσάρισμα του νέου Ateca, διανύει μία από τις πιο σημαντικές περιόδους της ιστορίας της, η οποία θα ενισχυθεί περαιτέρω με την άφιξη τριών νέων μοντέλων μέσα στο 2017.

Η Seat σήμερα:

- Αποτελεσματικότητα: Είναι η μοναδική εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία.

- Έρευνα: Είναι ο μεγαλύτερος βιομηχανικός επενδυτής στο τομέα R&D στην Ισπανία.

- Οικονομία: Αντιπροσωπεύει το 1% του ΑΕΠ της Ισπανίας

- Παραγωγικότητα: Η Seat με το Martorell διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα και πιο ευέλικτα εργοστάσια του Ομίλου Volkswagen στο κόσμο.

- Πωλήσεις: Πούλησε πάνω από 5 εκατομμύρια Ibiza και το 70% από αυτά κυκλοφορεί στους δρόμους όλου του κόσμου.

- Εξαγωγές: Εξάγει πάνω από το 80% των οχημάτων της σε περισσότερες από 75 χώρες.

- Συνδεσιμότητα: Έχει στρατηγική συνεργασία με τη Samsung για τη δημιουργία κορυφαίας συνδεσιμότητας για τα μοντέλα της

- Βιωσιμότητα: SEAT al Sol, η μεγαλύτερη ηλιακή μονάδα παραγωγής ενέργειας σε αυτοκινητοβιομηχανία στο κόσμο, που διαθέτει 53.000 ηλιακούς συλλέκτες.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v