Γιατί να πας στην έκθεση για να αγοράσεις αυτοκίνητο;

Η Seat πρωτοτυπεί και στήνει την πρώτη εικονική έκθεση αυτοκινήτου, το Seat Live Store.
Γιατί να πας στην έκθεση για να αγοράσεις αυτοκίνητο;

του Σπύρου Ρέκκα

Σε λίγα χρόνια οι εκθέσεις αυτοκινήτων θα έχουν άλλη μορφή και ουσιαστικά θα αποτελούν μια πηγή περιορισμένης πληροφόρησης. Η τεχνολογία τρέχει με απίστευτους ρυθμούς και οι αυτοκινητοβιομηχανία εκμεταλλεύεται τις νέες δυνατότητες για να κάνει ευκολότερη τη σχέση μας με το αυτοκίνητο.

Από την στιγμή που θα αποφασίσεις να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι την ώρα που θα το εγκαταλείψεις, όλα θα γίνονται γρηγορά, με ηλεκτρονικές διαδικασίες και χωρίς να κουνηθείς από το γραφείο σου.

Οι φίλοι μας οι Ισπανοί, που αγαπάνε την σιέστα και απολαμβάνουν τις ομορφιές της χώρας τους, δημιούργησαν την πρώτη εικονική έκθεση.

Μέσα από τη πρωτοποριακή πλατφόρμα Seat Live Store, ειδικοί της μάρκας καθοδηγούν τους χρήστες σε ένα προσωπικό, βήμα προς βήμα οπτικό tour, για να ανακαλύψουν όλα τα χαρακτηριστικά των μοντέλων, ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται. Με αυτό το καινοτόμο online σύστημα επικοινωνίας, η μάρκα οδηγεί την εμπειρία του χρήστη σε ένα προχωρημένο ψηφιακό επίπεδο που διευκολύνει στην επιλογή του αυτοκινήτου.

Κατά τη διάρκεια της video κλήσης, ένας ειδικός καθοδηγεί τον χρήστη γύρω από το εσωτερικό και το εξωτερικό των αυτοκινήτων με δώδεκα σταθερές και τέσσερις κινητές κάμερες, ενώ απαντάει σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τον εξοπλισμό, τη τεχνολογία και το σχεδιασμό του Ateca, του Leon και του Ibiza, των μοντέλων που είναι διαθέσιμα σε αυτή τη πλατφόρμα. Επιπλέον, οποιοδήποτε συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ζητηθεί μπορεί να επισημανθεί, on line προϊοντικά video είναι άμεσα διαθέσιμα και το αυτοκίνητο μπορεί να διαμορφωθεί σε πραγματικό χρόνο. Ο online εκθεσιακός χώρος βρίσκεται στη Βαρκελώνη και έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετήσει την ισπανική και γερμανική αγορά σε πρώτη φάση.

Το Seat Live Store, δεν υποκαθιστά τους εμπόρους, αλλά αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο επικοινωνίας που συνδέει τους εμπόρους με τους πελάτες με ένα μόνο κλικ και προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον χρήστη. Μετά τη κλήση, ο αντιπρόσωπος θα έρθει σε επαφή με τον πελάτη μέσα σε 48 ώρες προκειμένου να κανονίσουν μία επίσκεψη στο κατάστημα ή ένα test drive.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v