Η εκτεταμένη προϊοντική γκάμα του εντυπωσιακού Vignale παρουσιάστηκε στην Γενεύη και αποτελεί το «διαμάντι» της φίρμας.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Φθάνοντας στο μεγάλο και εντυπωσιακό περίπτερο της Ford στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, έψαξα να βρω τα νέα στοιχεία που θα συμβάλουν στην είσοδο της δημοφιλούς μάρκας στην premium κατηγορία. Δεν δυσκολεύτηκα, γιατί οι υπεύθυνοι της οδηγοκεντρικής φίρμας είχαν κάνει την σωστή κίνηση. Τις ημέρες του Τύπου, σε όλο το περίπτερο είχαν εκτεθεί μόνο οι πολυτελείς εκδόσεις Vignale.
Άκουσα πολλά σχόλια για την απόφαση της Ford να προβάλει τόσο έντονα την πολυτελή πλευρά των μοντέλων της, αλλά η δική μου άποψη είναι διαφορετική. Εκτιμώ ότι ήταν μια κίνηση στρατηγικής η οποία όμως θα έπρεπε να είχε και το κερασάκι. Ποιο είναι το κερασάκι; Ένα μοντέλο που να με τρελάνει…
Τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων γλυκοκοιτάζουν την premium κατηγορία. Θέλουν να μπουν στη παρέα των μαρκών που έχουν όλα τα πολυτελή στοιχεία και την ραφιναρισμένη αίσθηση. Πρόκειται για μια δύσκολη άσκηση, την οποία λίγοι θα μπορέσουν να λύσουν, και ελάχιστοι κατασκευαστές θα καταφέρουν να βρουν τα ποσά για την ιδιαίτερα μεγάλη επένδυση. Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Ford αποκάλυψε νέα μοντέλα και αποκλειστικές υπηρεσίες της φιλοσοφίας Vignale που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών. Παρουσίασε το νέο Edge Vignale – το πρώτο μοντέλο της εταιρείας στην αγορά πολυτελών SUV στην Ευρώπη – και το νέο S-MAX Vignale. Το φως της δημοσιότητας είδε για πρώτη φορά το 5θυρο Mondeo Vignale που θα αρχίσει να πωλείται το 2017 και μία πρωτότυπη έκδοση Kuga Vignale για το μέλλον. Η εκτεταμένη προϊοντική γκάμα Ford Vignale θα διατίθεται για παραγγελία στα Ford Stores σε όλη την Ευρώπη. Τα FordStores ενσωματώνουν Vignale Lounges που προσφέρουν μία εξατομικευμένη εμπειρία αγοράς με την υποστήριξη ενός συμβούλου Vignale. Η Ford έχει ήδη ιδρύσει 300 Ford Stores υπολογίζει να φτάσει τα 500 στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Λανσάρει επίσης μία νέα υπηρεσία για ταξίδια και προτάσεις lifestyle με την οποία οι πελάτες Ford Vignale θα επωφελούνται από αξιόλογες προσφορές και θα έχουν πρόσβαση σε διάφορα events όπως η Έκθεση Λουλουδιών του Τσέλσι στο Λονδίνο και το Grand Prix F1 του Μονακό καθώς και VIP πρόσβαση σε πρεμιέρες στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ των Κανών. Τα Ford S-MAX Vignale, Edge Vignale και Mondeo Vignale θα περιλαμβάνουν στάνταρ το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3, που είναι ταχύτερο και περιλαμβάνει ανασχεδιασμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που ελέγχεται για πρώτη φορά μέσω χειρισμών ‘pinch & swipe’.
Πιέζοντας απλά ένα μπουτόν και λέγοντας “I need a coffee,” “I need petrol,” και “I need to park,” οι οδηγοί μπορούν να εντοπίζουν γειτονικά καφέ, σταθμούς ανεφοδιασμού ή πάρκινγκ αυτοκινήτων και να βρίσκουν σταθμούς τρένων, αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Το σύστημα, στη συνέχεια, καθοδηγεί τον οδηγό στον επιλεγμένο προορισμό μέσω της λειτουργίας πλοήγησης. Μία ακόμα προηγμένη τεχνολογία με την ονομασία Ford Active Noise Control, χρησιμοποιεί τρία μικρόφωνα στρατηγικά τοποθετημένα σε όλη την καμπίνα για να παρακολουθούν το θόρυβο του κινητήρα στο εσωτερικό, ώστε να παράγουν ακουστικά κύματα αντίθετη φάσης που εξουδετερώνουν το θόρυβο του κινητήρα και βελτιώνουν το επίπεδο άνεσης. Η γκάμα ισχυρών και αποδοτικών κινητήρων περιλαμβάνει τον bi-turbo 2.0 TDCi ντίζελ 210 ίππων.
Τελικά εκτιμώ ότι, η Ford μπορεί να γίνει premium μάρκα. Και μάλλον, άργησε να το αποφασίσει.