Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι του 2015

Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην χώρα τη χρονιά που φτάνει στο τέλος της; Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι της αγοράς.
Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι του 2015

του Σπύρου Ρέκκα


Το 2015, λόγω της οικονομικής κρίσης και της πολιτικής κατάστασης δημιουργήθηκαν πολλά προβλήματα και στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Τα επίσημα αποτελέσματα του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) για το διάστημα από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο του 2015 αποτυπώνουν την εικόνα στην αγορά και στην εμπορία των αυτοκινήτων.

Αναλύοντας τα στοιχεία διαπίστωσα ότι από τις 34 αντιπροσωπείες που έχουν εμπορική δραστηριότητα στην ελληνική αγορά, οι 14 παρουσιάζουν μείωση του όγκου των πωλήσεων. Ακόμη και στην πρώτη τετράδα, υπάρχουν δυο εταιρείες που γράφουν απώλειες στις πωλήσεις. Η VW απώλεσε 3,8% και η Opel 6,1%.

Μείωση του όγκου των πωλήσεων παρατηρήθηκε και στις εξής μάρκες: Fiat -12,7%, Ford -5,3%, Hyundai -20,8%, Skoda -31,9%, Seat -21,7%, Honda -9,6%, Chevrolet – 35,3%, Alfa Romeo - 33,3%, Dacia - 35,3%, Lancia - 71,8%, Subaru - 38,1% και Abarth -28,6%.

Στον αντίποδα, υπάρχουν 20 εταιρείες που σημείωσαν αύξηση των πωλήσεων κατά την διάρκεια του ενδεκάμηνου: Toyota 6,3%, Nissan 7,7%, Peugeot 153,5%, Suzuki 20,6%, Citroen 15,2%, Mercedes 49.8%, BMW 28,4%, Audi 9,3%, Renault 5,6%, Volvo 14,5%, Kia 16,2%, Mini 30,5%, smart 286,9%, Jeep πέτυχε την μεγαλύτερη αύξηση 1.500%, Mitsubishi 3,1%, Lexus 25%, Land Rover 63,6%, Porsche 90%, Ssangyong 100%, Jaguar 200%, , κ.α.

Στην πρώτη τριάδα της αγοράς συμπεριλαμβάνονται οι μάρκες: Toyota με 7.761 πωλήσεις, VW 6.102 και Nissan 5.549. Στις premium μάρκες πρώτη η Mercedes(3.261), ακολουθούν BMW(2.524), Audi(2.465), Volvo(1.873). Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία κατά την διάρκεια του Δεκέμβριου, σημειώθηκε αυξημένη ζήτηση στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v