Το BMW Group συμμετέχει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη με περίπτερο υψηλών προδιαγραφών, το μεγαλύτερο στην ιστορία του.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Το BMW Group δημιουργεί ένα περίπτερο υψηλών προδιαγραφών στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που θα υποδέχεται το κοινό από τις 17 – 27 Σεπτεμβρίου. Έχοντας ένα πολύ μεγαλύτερο σιρκουί (τώρα 400 μ.) από το 2013, το περίπτερο προσφέρει τώρα δυνατότητα test drive μοντέλων BMW και Mini για πρώτη φορά. Με περισσότερα από 12.000 τ.μ. κατανεμημένα σε δύο επίπεδα, το φετινό περίπτερο είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία του γερμανικού γκρουπ. Όλες οι καινοτομίες, νέα μοντέλα και η προϊοντική γκάμα θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών. Οι καλύτερες τεχνολογίες και προϊόντα, θα παρουσιάζονται στους επισκέπτες σε μίνι σόου 20 φορές την ημέρα σε ειδικές διαδρομές ενσωματωμένες στο σιρκουί.
Για πρώτη φορά, η BMW επιτρέπει στους επισκέπτες να ρίξουν μια κλεφτή ματιά στα παρασκήνια για πρόσθετη ενημέρωση πάνω σε καινοτομίες και οχήματα μέσω της BMW IAA App. Πέρα από την ηχητική καθοδήγηση στην οθόνη, η εφαρμογή προσφέρει επίσης στοιχεία Augmented Reality (AR) που προάγουν την εμπειρία της νέας Σειράς 7 και λοιπών εκθεμάτων σε μία νέα διάσταση.
Ο Steven Althaus, Επικεφαλής Brand Management BMW & Marketing Services BMW Group δήλωσε: «Αυθεντικές, ξεχωριστές μάρκες, εξαιρετικά νέα οχήματα και συναρπαστικές καινοτομίες θα παρουσιάζονται με πρωτοποριακό τρόπο προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία τους επισκέπτες του IAA 2015».
Πρωταγωνίστρια της BMW στο φετινό σαλόνι θα είναι η νέα Σειρά 7. Πέρα από την ιδέα της ενεργούς οδήγησης, στην καρδιά του περιπτέρου θα βρίσκεται μία ροτόντα όπου θα αναδεικνύονται τα σημαντικότερα εκθέματα. Για πρώτη φορά, η BMW i θα παρουσιάσει ευφυείς εφαρμογές που επεκτείνονται και σε άλλους τομείς της ζωής του χρήστη. Έτσι η BMW i για μία φορά ακόμα αποδεικνύει τη δύναμή της στις καινοτομίες σύμφωνα με το στόχο της για μία καινοτόμο, βιώσιμη, εξατομικευμένη μετακίνηση.
Η BMW θα παρουσιάσει επίσης τη νέα Χ1 για πρώτη φορά. Η δεύτερη γενιά αυτού του επιτυχημένου μοντέλου, που έχει πουληθεί πάνω από 730.000 φορές σε όλο τον κόσμο, θα εκτίθεται σε πολλές εκδόσεις. Το περίπτερο χρησιμοποιεί μία εντυπωσιακή εγκατάσταση για να προβάλει τις δυνατότητες του στιβαρού Sports Activity Vehicle. Μια βραχώδης δομή 50 τ.μ. πάνω και από τα δύο επίπεδα του εκθεσιακού χώρου αναδεικνύει τη νέα X1.