Νέο Opel Corsa OPC: 207 ατίθασα άλογα

Το νέο σπορ μοντέλο της Opel υπόσχεται άφθονη οδηγική απόλαυση και υψηλές επιδόσεις μέσα από τον υπετροφοδοτούμενο κινητήρα ισχύος 207 ίππων.
Νέο Opel Corsa OPC: 207 ατίθασα άλογα
του Σπύρου Ρέκκα

Η πιο «καυτή» έκδοση μαζικής παραγωγής του νέου Opel Corsa είναι αυτή που φέρει τα σήματα OPC. Πρόκειται για μια νέα πρόταση η οποία υπόσχεται οδηγική απόλαυση και υψηλές επιδόσεις. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη φετινή έκθεση της Γενεύης και τώρα βρίσκεται στο επίσημο δίκτυο της γερμανικής μάρκας με αρχική τιμή 22.500 ευρώ. Το μήκους σχεδόν 4 μ. αυτοκίνητο διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ. εκ., ισχύος 207 ίππων, ευέλικτη συμπεριφορά και σπορτίφ εμφάνιση. Εκτός από τη νέα αποκλειστική OPC βαφή σε ιριδίζουσα μπλε απόχρωση, έχει νέα σχεδίαση μπροστά με νέους μεγάλους αεραγωγούς. Μία μικρή εισαγωγή αέρα βρίσκεται μπροστά από το καπό χαρίζοντας μία πρόσθετη σπορ νότα. Τα δυναμικά σχεδιασμένα πλευρά με τις ανάγλυφες ποδιές δημιουργούν άμεση σύνδεση με το πίσω τμήμα.

Η αεροτομή του πορτμπαγκάζ διατίθεται σε δύο εκδόσεις – μία διακριτική που προσφέρεται στάνταρ και μία πιο εντυπωσιακή που δημιουργεί μεγαλύτερη αεροδυναμική πίεση στον πίσω άξονα. Η διπλή εξαγωγή Remus που ενσωματώνει ο διαχύτης προσδίδει σπορ χαρακτήρα τόσο οπτικά όσο και ακουστικά που γίνεται εμφανής με το πάτημα του γκαζιού. Το εσωτερικό αποπνέει επίσης μία έντονα σπορ αίσθηση. Καθίσματα Recaro που παρέχουν στους επιβάτες βέλτιστη πλευρική στήριξη σε απαιτητικές συνεχείς στροφές είναι κυρίαρχο στοιχείο. Το δερμάτινο τιμόνι - επίπεδο στο κάτω τμήμα, ο επιλογέας ταχυτήτων OPC, τα σπορ πεντάλ μαζί με τα χαρακτηριστικά όργανα σε σχεδίαση OPC διατίθενται στάνταρ και ολοκληρώνουν το πακέτο. Η μονάδα αποδίδει τώρα μέγιστη ροπή 24,8 χλγμ. μεταξύ 1.900 και 5.800 σ.α.λ. – ενώ επιπλέον 3,8 χλγμ. διατίθενται όταν είναι απαραίτητο μέσω της λειτουργίας στιγμιαίας υπερπλήρωσης (overboost). Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω εξατάχυτου κιβωτίου με κοντές και ακριβείς διαδρομές του επιλογέα. Επιταχύνει στα 100 χλμ./ωρα από στάση σε 6,8’’– σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από το Corsa OPC της προηγούμενης γενιάς. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ./ωρα χλμ./ωρα, αυξημένη κατά 5 χλμ./ωρα. Παρά τις σπορ επιδόσεις η κατανάλωση είναι μόλις 7,5 λίτρα/100χλμ. στο μικτό κύκλο και 174 γραμ.CO2/χλμ.

Για βέλτιστη μεταφορά ισχύος στο δρόμο, οι μηχανικοί συνεργάστηκαν με τους ειδικούς της Koni στην εξέλιξη ενός πλαισίου με καινοτόμο απόσβεση. Η νέα τεχνολογία Frequency Selective Damping (FSD) επιτρέπει την προσαρμογή των δυνάμεων απόσβεσης στη συχνότητα του αυτοκινήτου, επιτυγχάνοντας να εξισορροπήσει ένα ασυμβίβαστο σπορ πνεύμα με επάρκεια άνεσης. Οι έμπειροι οδηγοί μπορούν ακόμα και να απενεργοποιήσουν το ESP εντελώς όταν πιέζουν το όχημα στα όριά του στην αγωνιστική πίστα. Επιπλέον, το τιμόνι αντιδρά με μεγαλύτερη αμεσότητα και ακρίβεια και προσφέρει στους οδηγούς πολύ καλύτερη πληροφόρηση. Οι οδηγοί που αναζητούν υψηλότερες δόσεις αδρεναλίνης μπορούν να επιλέξουν το Corsa OPC Performance Package. Αυτό περιλαμβάνει μηχανικό, πολύδισκο μπλοκέ διαφορικό της Drexler, 18άρες ζάντες με ελαστικά ισχυρής πρόσφυσης Michelin και ακόμα πιο σπορ σετάρισμα πλαισίου. Επιπλέον, το Performance Package περιλαμβάνει σύστημα φρένων υψηλών επιδόσεων Brembo με δισκόφρενα 330 χιλ. στον εμπρός άξονα, για βέλτιστη επιβράδυνση.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v