Ducati Scrambler: Η αντικομφορμιστική

Δύο ρόδες, ένα μεγάλο τιμόνι, ένας αξιόπιστος κινητήρας και ατελείωτη απόλαυση. Αυτή είναι η νέα Ducati Scrambler.
Ducati Scrambler: Η αντικομφορμιστική
του Σπύρου Ρέκκα

Η Ducati Scrambler μας μυεί σε ένα καινούργιο κόσμο με μοτοσυκλέτες, αξεσουάρ και είδη ένδυσης, στοιχεία που αποτελούν την τελευταία λέξη της προσωπικής έκφρασης. Αντικομφορμιστική, εύχρηστη και λιτή, είναι το κράμα του παραδοσιακού με το μοντέρνο, ένα μεγάλο βήμα προς την πεμπτουσία της μοτοσυκλέτας: δύο ρόδες, ένα μεγάλο τιμόνι, ένας αξιόπιστος κινητήρας και ατελείωτη απόλαυση.

Ο post-heritage σχεδιασμός προσδίδει σύγχρονη όψη στη μοτοσυκλέτα που δημιούργησε η Ducati τη δεκαετία του ’70. Ωστόσο, δεν είναι ρετρό, είναι η μοτοσυκλέτα στην οποία θα είχε εξελιχθεί σήμερα η θρυλική εκείνη μηχανή, αν η μάρκα δεν είχε σταματήσει την παραγωγή της. Καλά δοκιμασμένα υλικά όπως το αλουμίνιο στο πίσω ψαλίδι και στα πλευρικά καπάκια του κινητήρα και το ατσάλι από το οποίο είναι φτιαγμένα το ρεζερβουάρ και το πλαίσιο, συνδυάζονται με εξαρτήματα τελευταίας γενιάς, όπως τα φώτα LED εμπρός και πίσω και τα LCD όργανα. Η έκδοση Icon, σε κίτρινο και κόκκινο χρώμα, συμπληρώνεται από τρεις επιπλέον εκδόσεις Urban Enduro, Full Throttle και
Classic. Η Urban Enduro με τη Wild Green βαφή είναι φτιαγμένη για τους λάτρεις του εντούρο και για να δραπετεύεις από τους δρόμους της πόλης σε επαρχιακούς δρόμους και πάλι πίσω στη στιγμή. Η Full Throttle είναι αφιερωμένη σε αναβάτες που λατρεύουν τους αγώνες flat track, τύπους που αγαπούν να κινούνται στο όριο. Και η Classic προορίζεται για εκείνους που λατρεύουν τη λεπτομέρεια, τους θιασώτες του στυλ της δεκαετίας του ’70, οι οποίοι όμως επιζητούν οδηγική απόλαυση χωρίς συμβιβασμούς και άνεση μοντέρνας μοτοσυκλέτας.

Με όνομα που προέρχεται από το αγγλικό ρήμα “to scramble” (αναμιγνύω, ανακατεύω), η Scrambler δηλώνει την ταυτότητα και τον τρόπο ζωής του αναβάτη της. Χάρη σε μία μεγάλη γκάμα αξεσουάρ, κάθε Scrambler μπορεί να διαμορφωθεί έτσι ώστε να ταιριάζει σε κάθε γούστο. Η Ducati Scrambler φορά έναν αερόψυκτο, L-Twin, διβάλβιδο κινητήρα 803 κ.εκ. με ψυγείο λαδιού. Προέρχεται από τον κινητήρα της Monster 796, έχει διαστάσεις 88 χλστ. διάμετρο και 66 χλστ. διαδρομή και έχει επανασχεδιαστεί για πιο απαλή επιτάχυνση σε όλο το φάσμα περιστροφής. Ο κινητήρας διαθέτει καπάκια από σφυρήλατο αλουμίνιο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων του συμπλέκτη και του εναλλάκτη ρεύματος. Τα δύο καλύμματα του ιμάντα είναι επίσης αλουμινένια και είναι δουλεμένα και αυτά στον τόρνο για καλύτερο φινίρισμα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων.

Ο πολύδισκος, υγρός συμπλέκτης APTC με μηχανικό έλεγχο (ντίζα), προσφέρει μια βελτιωμένη αίσθηση στη μανέτα, το οποίο είναι μεγάλο πλεονέκτημα κατά τα συνεχή «σταμάτα - ξεκίνα» της πόλης. Επιπλέον, ο συμπλέκτης διαθέτει ένα αντικραδασμικό σύστημα το οποίο αντιλαμβάνεται την εφαρμοζόμενη ροπή και προλαμβάνει την αναπήδηση του πίσω τροχού στα κατεβάσματα. Ο δικύλινδρος κινητήρας έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ομαλή λειτουργία και τη γραμμική επιτάχυνση σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας 75 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 6,9 χλγμ. ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Από 8.950 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v