Νέα καμπάνια ξεκινά το Opel Corsa, αποτυπώνοντας λεκτικά την έννοια της έκπληξης με το επιφώνημα “OH!”.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Το νέο Opel Corsa ξεκίνησε τη διεθνή εμπορική καριέρα του και υποστηρίζεται από μια καμπάνια λανσαρίσματος που αποτυπώνει λεκτικά την έννοια της έκπληξης με το “OH!” μία έκφραση πασίγνωστη ανά τον κόσμο. Υπό τη διεύθυνση του André Kemper, δημιουργήθηκε μία ενιαία καμπάνια με τη διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends της Opel. Τα διαφημιστικά μηνύματα θα επικοινωνηθούν μέσα από την τηλεόραση, την έντυπη διαφήμιση, το διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης καθώς και τα καταστήματα των διανομέων.
«Η καμπάνια του νέου Corsa προσθέτει ένα νέο κεφάλαιο στο κίνημά μας με το σλόγκαν ‘Άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου’» δήλωσε η Tina Müller, CMO Opel Group. «Το νέο Corsa αποδεικνύει πως μπορείς να δεις ένα μικρό αυτοκίνητο με άλλη ματιά».
Το νέο Opel Corsa είναι ένα μικρό αυτοκίνητο με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες. Όπως οι premium τεχνολογίες: park assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος), collision alert (προειδοποίηση σύγκρουσης) ή lane departure warning (προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας), σύστημα Intellilink για άριστη συνδεσιμότητα κ.α. Η διαφήμιση για το bestseller της μάρκας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε 30 αγορές μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα από τα τέλη Δεκεμβρίου με το σλόγκαν «Το νέο Corsa. The new OH!». Πέντε διαφορετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά διάρκειας 30 δευτερολέπτων θα προβάλλονται σε κανάλια ευρείας τηλεοπτικής κάλυψης με τους πρεσβευτές της μάρκας Opel Nadja Uhl, Ken Duken, Jürgen Klopp.
Η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg, νέο μέλος στην ομάδα, χρησιμοποιεί τη γοητεία και το χιούμορ της για να δηλώσει την εκτίμησή της στα πλεονεκτήματα ενός θερμαινόμενου τιμονιού. Εκτός Γερμανίας, η Claudia Schiffer είναι και πάλι πρέσβειρα της Opel και του νέου Corsa.