Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις παγκοσμίως σημείωσαν τα υβριδικά μοντέλα της Toyota, ξεπερνώντας τα 6 εκατομμύρια μέσα σε εννέα μήνες.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Toyota ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων της ξεπέρασαν τα 6 εκατομμύρια το 2013. Αξίζει να σημειωθεί ότι τελευταίο ορόσημο -από 5 σε 6 εκατομμύρια μονάδες- επιτεύχθηκε σε χρόνο ρεκόρ για την Toyota, μέσα σε εννέα μόλις μήνες. Η συμβολή στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τα αυτοκίνητα αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα για τη μάρκα.
Από φέτος τον Ιανουάριο, η μάρκα θα διαθέτει 24 υβριδικά επιβατικά μοντέλα και ένα plug-in υβριδικό σε περίπου 80 χώρες σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, την επόμενη διετία, θα λανσάρει συνολικά 15 νέα υβριδικά οχήματα παγκοσμίως, ανάμεσα στα οποία το νέο “Harrier Hybrid” στην Ιαπωνία και το νέο “Highlander Hybrid” στις ΗΠΑ στο άμεσο μέλλον. Σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω την προϊοντική γκάμα της και να αυξήσει τον αριθμό των χωρών, όπου εμπορεύεται υβριδικά οχήματα.
Η Toyota υπολογίζει ότι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2013, τα υβριδικά της μείωσαν τις εκπομπές CO2 – του αερίου που ευθύνεται για το φαινόμενο το θερμοκηπίου - κατά 41 εκατομμύρια τόνους — που θα είχαν παραχθεί εάν τα οχήματα αυτά ήταν βενζινοκίνητα παρόμοιων διαστάσεων και οδηγικών επιδόσεων. Εκτιμά επίσης ότι τα υβριδικά οχήματα έχουν εξοικονομήσει περίπου 15 εκατομμύρια λίτρα βενζίνης συγκριτικά με την ποσότητα που θα χρησιμοποιούσαν βενζινοκίνητα μοντέλα παρόμοιων διαστάσεων.
Τον Αύγουστο του 1997 στην Ιαπωνία, η Toyota λανσάρισε το “Coaster Hybrid EV” και το Δεκέμβριο το “Prius” — το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό επιβατικό όχημα μαζικής παραγωγής. Από τότε, τα υβριδικά οχήματα Toyota έχουν γνωρίσει μεγάλη υποστήριξη από καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η μάρκα έχει υιοθετήσει υβριδικές τεχνολογίες που επιτρέπουν διαφορετικούς συνδυασμούς καυσίμων - όπως τεχνολογίες εξαρτημάτων που είναι απαραίτητες για την εξέλιξη διαφόρων οικολογικών αυτοκινήτων και θα λειτουργήσουν σαν τεχνολογική βάση για τον 21ο αιώνα. Η Toyota θα συνεχίσει την προσπάθειά της για αύξηση των επιδόσεων, μείωση του κόστους και επέκταση της προϊοντικής γκάμας της που θα περιλαμβάνει επίσης μη υβριδικά οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον – θέλοντας να δημιουργήσει προϊόντα δημοφιλή στους καταναλωτές, αναφέρεται στην ανακοίνωση.