VW TSI: Νέο βραβείο για κινητήρα της Volkswagen

Για όγδοη συνεχή χρονιά ο κινητήρας TSI της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας κέρδισε το βραβείο του «Κινητήρα της Χρονιάς».
VW TSI: Νέο βραβείο για κινητήρα της Volkswagen
του Σπύρου Ρέκκα

Έχω πολλά παραπόνα από τους Γερμανούς πολιτικούς και το οικονομικό τους σύστημα, αλλά στους Γερμανούς μηχανικούς βγάζω το καπέλο. Ειδικότερα στους μηχανικούς της VW τρέφω μεγάλη εκτίμηση γιατί δημιούργησαν μια νέα τάση στον τομέα των κινητήρων. Η τεχνολογία TSI άλλαξε τις ισορροπίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και έδειξε για μια ακόμη φορά την ανωτερότητα των μηχανικών του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού γκρουπ στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όσο για τα βραβεία, είναι αμέτρητα. Πρόσφατα προστέθηκε ένα ακόμη.

Ο κινητήρας 1.4 λίτρων TSI της VW κέρδισε το βραβείο "Κινητήρας της Χρονιάς" για όγδοη συνεχή φορά στην κατηγορία από 1.0 μέχρι 1.4 λίτρα. Το γεγονός αυτό καθιστά τον 1.4 TSI ως τον πιο επιτυχημένο κινητήρα στα 15 χρόνια της ιστορίας του διεθνούς ανταγωνισμού τεχνολογίας κινητήρων.

Επιπλέον, η VW έλαβε το βραβείο "Best New Engine Award" για την τεχνολογία TSI, σε συνδυασμό με Ενεργό Σύστημα Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT), βραβείο που αναδεικνύει τον καλύτερο νέο κινητήρα που αναπτύχτηκε το τελευταίο δωδεκάμηνο. Από το 2006, η VW έχει λάβει μέχρι σήμερα συνολικά 13 βραβεία από την επιτροπή για τον "Κινητήρα της Χρονιάς”.

Την ίδια στιγμή, η VW μετά την καθιέρωση της τεχνολογικής πλατφόρμας TSI που αποτέλεσε τον προπομπό του downsizing και για άλλους κατασκευαστές, προχωράει πάλι πρώτη στο επόμενο βήμα εξέλιξης των βενζινοκινητήρων που φέρει την σφραγίδα της πιο πρόσφατης καινοτομίας στους κινητήρες παραγωγής - TSI με Ενεργό Σύστημα Διαχείρισης Κυλίνδρων ACT.

Η VW είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που παρουσίασε το Ενεργό Σύστημα Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT) σε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα (TSI) - μια τεχνολογία που μέχρι πρόσφατα ήταν γνωστή σε μεγαλύτερους κινητήρες των 8 και 12 κυλίνδρων. Η τεχνολογία ACT έκανε το ντεμπούτο της στο Polo και στο Golf με τον κινητήρα 1.4 TSI απόδοσης 140 ιππων. Η προσωρινή διακοπή λειτουργίας του δεύτερου και του τρίτου κυλίνδρου - σε συνδυασμό με ένα οικονομικό στυλ οδήγησης - μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περισσότερο από 0,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Ακόμη και με δύο κυλίνδρους, ο 1.4 TSI κινητήρας παραμένει αθόρυβος και χωρίς κραδασμούς, όπως ακριβώς και όταν είναι ενεργοί και οι 4 θάλαμοι καύσης. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο νέος κινητήρας TSI με ACT επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2 κατά 15%.

Έχοντας κατασκευάσει μέχρι σήμερα περισσότερους από 3,8 εκατομμύρια κινητήρες με τεχνολογία TSI, η VW αποτελεί τον παγκόσμιο ηγέτη στις τεχνολογίες υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων με άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Στην ελληνική αγορά, από το 2006 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η τεχνολογία TSI - στο Golf GT 1.4 TSI 170 PS,- έχουν διατεθεί περισσότερα από 60.000 αυτοκίνητα με κινητήρες TSI. Παράλληλα, είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά τα μοντέλα Polo και Golf με τον κινητήρα 1.4 TSI 140 PS με Ενεργό Σύστημα Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v