Renault Twingo 2012: Γαλλικός… αέρας ανανέωσης

Με τολμηρό σχεδιασμό, ευχάριστη εργονομία και «ενήλικη» οδική συμπεριφορά, το νέο δημιούργημα της σειράς Twingo από την Renault φιλοδοξεί να προσελκύσει τους πελάτες της κατηγορίας. Θα τα καταφέρει; 
Renault Twingo 2012: Γαλλικός… αέρας ανανέωσης
H πρώτη γενιά του Renault Twingo διέθετε πολλές αρετές και ήταν πρωτοποριακή για την κατηγορία της με αποτελέσματα να αποτελέσει εμπορική επιτυχία για την ελληνική αγορά, παρά τα όποια μειονεκτήματα κουβαλούσε και παρά την ομολογουμένως αμφιλεγόμενη σχεδίασή της.
 Η δεύτερη γενιά είχε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία αλλά δεν συνάντησε την ευρεία αποδοχή του κοινού και κάπως έτσι οι Γάλλοι της Renault παρουσίασαν την τρίτη γενιά. Το νέο Twingo έχει τολμηρή αλλά όμορφη σχεδίαση με νέα μάσκα, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προβολείς ομίχλης τοποθετημένους αρκετά ψηλά, εκπέμποντας δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα.
 
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα διπλά φωτιστικά σώματα και το μεγάλο πίσω τζάμι και συνολικά η σχεδίασή του είναι συμβατικότερη. Το μοντέλο δεν αποποιείται τα πλεονεκτήματα που το διέκριναν στις προηγούμενες γενιές καθώς διατηρεί τις μικρές διαστάσεις του αλλά και τους μεγάλους χώρους. Έχει μήκος 3,68 μέτρα, πλάτος 1,65 και ύψος 1,47, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2,36 μέτρα. Το βάρος του είναι στα 950 κιλά και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ μπορεί να ανέλθει έως τα 959 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα πεσμένα.
 

Μαζί με το Twingo η Renault προσφέρει ευρεία γκάμα επιλογής χρωμάτων, ζαντών και στοιχείων εξατομίκευσης, που ταιριάζουν με την φρέσκια και «χαρούμενη» ιδιοσυγκρασία του μοντέλου.
 
Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ 24 σχεδίων ζαντών και τασιών, 10 εξωτερικών χρωματισμών και 3 εσωτερικών. Οι τελευταίοι σε κάθε περίπτωση είναι δίχρωμοι, δημιουργώντας ευχάριστη αίσθηση στο εσωτερικό. Στις επιλογές περιλαμβάνεται επίσης η γυάλινη πανοραμική οροφή.
 
Στο εσωτερικό τον πρώτο λόγο έχει η ευρυχωρία. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, όπως και το σύνολο των χειριστηρίων για το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό κλπ.
 
Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων immobilizer, ΡαδιοCD, ABS με EBV και AFU, αερόσακους διαφόρων τύπων, κλιματισμό, αυτοκόλλητα πλαισίου και οροφής, πανοραμική οροφή.
 
Στις επιλογές κινητήρα υπάρχει ένα μοτέρ βενζίνης και ένα πετρελαίου. Ο κινητήρας βενζίνης είναι στα 1,2 λίτρα και 75 άλογα στις 5.500 στροφές. Με αυτόν στο καπό, το μοντέλο επιταχύνει έως τα πρώτα 100 σε 12,3 δευτερόλεπτα με τελική στα 170χλμ. Η μέση κατανάλωση είναι στα 4,5 λίτρα.
 
Με τον ντίζελ των 1,5 λίτρων και των 85 αλόγων η (μικτή-μέση) κατανάλωση πέφτει στα 3,4 λίτρα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 185 χλμ και η επιτάχυνση στα υποχωρεί στα 11,2 δτλ.
 
Το Twingo είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις (Trend, Dynamic) σε τιμές που ξεκινούν από τα 9.650 ευρώ. Με το ισχυρότερο μοτέρ η τιμή ξεκινά από 12.990 ευρώ.
 
Το Twingo είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για εκείνους που αναζητούν ένα νέο σε κυκλοφορία αυτοκίνητο πόλης, που όμως διαθέτει και – τηρουμένων των αναλογίων – χώρους.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v