VW CC: Στιλάτη ανανέωση και χώροι για πέντε

Το ανανεωμένο CC πέρασε από «γερό» lifting στο ανφάς και το προφίλ, «φόρεσε» τέσσερις πόρτες και πρόσθεσε μία ακόμα θέση στο σαλόνι του, προκειμένου να έχει πιο οικογενειακό χαρακτήρα. Οι ελληνικές αντιπροσωπείες το αναμένουν στα τέλη του μήνα.
VW CC: Στιλάτη ανανέωση και χώροι για πέντε
Τη Νίκαια της Γαλλίας επέλεξε η VW για να παρουσιάσει το νέο, ανανεωμένο CC μετά την πρώτη επαφή που είχε με το κοινό στο σαλόνι αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Η πρώτη γενιά του Passat CC βρίσκεται στις αγορές περίπου τέσσερα χρόνια και έτυχε ιδιαίτερης υποδοχής από το αγοραστικό κοινό, καθώς πούλησε 320.000 μοντέλα.

Το ανανεωμένο CC (η VW απάλειψε το Passat από την ονομασία) έχει αποκτήσει νέο προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα μπρος και πίσω και φώτα ημέρας τύπου LED. Συνολικά το μοντέλο είναι πιο μυώδες, σχεδιαστικά βρίσκεται πιο κοντά στο sedan Passat και παραμένει σπορ.

Το εσωτερικό έχει εμπλουτισθεί ελαφρώς, χωρίς όμως να αλλάζουν οι βασικές σχεδιαστικές νόρμες. Διατηρεί την πολυτέλεια και τον σπορ χαρακτήρα του, ενώ διατίθεται πλέον και σε διχρωμία.

Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται φώτα bi xenon, σύστημα που ανιχνεύει την κόπωση του οδηγού, νέο ηχοσύστημα και ενεργά προσκέφαλα.

Εξοπλίζεται επίσης με σύστημα φωτισμού των νεκρών γωνιών, κάμερα που ελέγχει την κίνηση, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Plus) αλλά και καθίσματα με κλιματισμό και λειτουργία μασάζ.

[Δείτε video με το νέο VW CC]


Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες ο υποψήφιος αγοραστής έχει ευρεία γκάμα επιλογών. Το ανανεωμένο CC έρχεται με τρία μοτέρ βενζίνης που αποδίδουν 160, 210 και 300 άλογα αντίστοιχα. Στους πετρελαιοκινητήρες οι διαθέσιμες επιλογές είναι δύο, των 140 και 170 ίππων.

Αργότερα, το 2014, θα προσφέρεται και ακόμη ένας πετρελαιοκινητήρας (Blue TDΙ) επίσης 140 ίππων που θα πληροί τα περιβαλλοντικά κριτήρια Euro6 που απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Σημειώνεται ότι όλοι οι πετρελαιοκινητήρες εφοδιάζονται με συστήματα start/stop και ανάκτησης ενέργειας που περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου.

Όλα τα μοτέρ με ιπποδύναμη έως και τα 210 άλογα μπορούν να συνδυαστούν με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) της VW, ενώ είναι standard στην κορυφαία έκδοση των 300 ίππων.

Όλα τα κινητήρια σύνολα έχουν σχεδιαστεί με στόχο την όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Ενδεικτικά το CC με το πετρελαιοκίνητο μοτέρ των 140 αλόγων (TDI) και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων καταναλώνει 4,7 λίτρα/100χλμ με εκπομπές 125 γρ/χλμ.

Το ανανεωμένο CC δείχνει να είναι ένα πιο όμορφο και «εξειδικευμένο» Passat sedan. Οι κινητήρες και ο σχεδιασμός θα πρέπει να συγκαταλέγονται στα θετικά του στοιχεία. Ωστόσο στην μνημονιακή Ελλάδα του 2012 καθοριστική παράμετρος θεωρείται η τιμή αγοράς και τα θέματα φορολογίας.

Οι πρώτες πωλήσεις του VW CC θα ξεκινήσουν από Γερμανία και Λουξεμβούργο τον φετινό Φεβρουάριο. Στην υπόλοιπη Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη του ίδιου μήνα. Στις υπόλοιπες αγορές (Αμερική, Ασία αλλά και Ρωσία) από την άνοιξη. Οι τιμές αγοράς δεν έχουν ανακοινωθεί.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v