Porsche Boxster: Ομορφιά που σπάει τα κοντέρ

Ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ασύγκριτη εμφάνιση και οικονομικότερη στην κατανάλωση καυσίμου: Η νέα Boxster παίρνει επάξια την θέση του απερχόμενου μοντέλου και κλείνει το μάτι στους λίγους τυχερούς που θα έχουν την ευκαιρία να την κάνουν δική τους.
Porsche Boxster: Ομορφιά που σπάει τα κοντέρ
H Boxster είχε ιδιαίτερη επιτυχία στην Ελλάδα καθώς ήταν μια προσιτή –τηρουμένων των αναλογιών– Porsche, η οποία περιλάμβανε σχεδόν όλες τις αρετές ενός σπορ μοντέλου.

Η τρίτη γενιά έχει και πάλι όλες τις προϋποθέσεις για να πρωταγωνιστήσει αφού είναι αναβαθμισμένη σχεδόν παντού. Η νέα Boxster έρχεται σε νέο αμάξωμα, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερο μετατρόχιο και μειωμένο βάρος.

Έχει κοντύτερα φωτιστικά σώματα, μικρότερο καπό και τον χώρο των επιβατών πιο μπροστά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Σήμα κατατεθέν παραμένει η ηλεκτρική κουκούλα που χρειάζεται κάτω από 10 δευτερόλεπτα για ανοίξει. Ενδιαφέρον επίσης στοιχείο είναι η αεροτομή, που ουσιαστικά είναι ενσωματωμένη στο πίσω τμήμα και τα φώτα και αναπτύσσεται σε ταχύτητες πάνω από τα 120χλμ.

Το εσωτερικό του μοντέλου είναι πολυτελές, σπορ και εν γένει εντυπωσιακό. Ο οδηγός αντικρίζει μπροστά τρία στρογγυλά όργανα, που παρέχουν τις γνώστες πληροφορίες για την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα κλπ. Ωστόσο το τρίτο όργανο είναι μια TFT οθόνη 4,6 ιντσών που παρέχει χρήσιμα στοιχεία από τον υπολογιστή ταξιδίου, όπως χάρτες, και επικοινωνία.

[Δείτε video με την έκδοση S της νέας Porsche Boxster]


Η νέα γενιά της Boxster έρχεται με δύο κινητήρια σύνολα τα οποία διαθέτουν εξακύλινδρους κινητήρες μπόξερ, σύστημα διαχείρισης θερμότητας και λειτουργία start/stop. Το μικρότερο φορά μοτέρ 2,7 λίτρων που αποδίδει 265 άλογα στις 6.700 στροφές. Η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 260χλμ, ενώ τα πρώτα 100χλμ έρχονται σε 5,8 δευτερόλεπτα.

Η Boxster S φέρει το ισχυρότερο μοτέρ των 3,4 λίτρων με τα 315 άλογα στις 6.700 στροφές. Η μέγιστη ταχύτητα προσεγγίζει τα 280χλμ με την επιτάχυνση (0-100χλμ) σε περίπου 5 δευτερόλεπτα.

Οι δύο «εκδόσεις» διατίθενται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων στον βασικό τους εξοπλισμό, ενώ το κιβώτιο Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) των 7 σχέσεων είναι προαιρετικό.

Και τα δύο μοντέλα πετυχαίνουν την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και επιτάχυνση με το κιβώτιο PDK. H κατανάλωση της Porsche Boxster με το PDK δεν ξεπερνά τα 7,7 λίτρα/100 χλμ., ενώ η αντίστοιχη τιμή στην Boxster S είναι 8 λίτρα/100 χλμ. Προαιρετικά διατίθεται το πακέτο Sport Chrono που, ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού, προσδίδει περισσότερο δυναμικά χαρακτηριστικά στο μοντέλο.

Η νέα Porsche Boxster αναμένεται στην Ελλάδα τη φετινή Άνοιξη σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί. Στη Γερμανία η τιμή αναμένεται να ξεκινά από περίπου 50.000 ευρώ για την Boxster και 60.000 ευρώ για την S (με το μοτέρ των 3,4 λίτρων).

Στην Ελλάδα, με δεδομένη τη φορολογία και την οικονομική κατάσταση, η τιμή αγοράς θα είναι σαφώς αυξημένη (ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου που αντικαθιστά ξεκινά από τα 84.000 ευρώ). Σίγουρα πάντως αξίζει της προσοχής των λίγων τυχερών που μπορούν να την αποκτήσουν.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v