Honda Civic: Ολική επαναφορά εντός και εκτός

Η 9η γενιά του Civic αλλάζει εμφάνιση, δημιουργεί ένα φουτουριστικό και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό για τον οδηγό και εξοπλίζεται με τρεις αξιοπρεπείς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Θα καταφέρει να παραμείνει στα ευπώλητα;
Honda Civic: Ολική επαναφορά εντός και εκτός
Την 9η αναβαθμισμένη γενιά του Civic παρουσίασε η Honda διατηρώντας τα βασικά μέρη της επιτυχημένης συνταγής του τρέχοντος μοντέλου, διαφοροποιώντας παράλληλα ορισμένα άλλα.

Το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο, πλατύτερο, χαμηλότερο και συγκριτικά με το απερχόμενο Civic ίσως να είναι συντηρητικότερο σχεδιαστικά αλλά σε κάθε περίπτωση ξεχωρίζει εύκολα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

Ξεχωρίζουν ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και τα μπροστινά φώτα, η ενσωματωμένη αεροτομή στο πίσω τζάμι, αλλά και οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών.

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί από την αρχή και θα μπορούσε να χαρακτηριστεί οδηγοκεντρικό. Είναι σπορ, παραμένει φουτουριστικό και φαίνεται να δείχνει έμφαση στην εργονομία.

Το εσωτερικό διαθέτει νέα υλικά, ανασχεδιασμένο τιμόνι και συνολικά υιοθετεί μοτίβα φιλικότερα, συγκριτικά πάντα με την τρέχουσα γενιά. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι η οθόνη πολλαπλών πληροφοριών, μέσω της οποίας ο οδηγός λαμβάνει πληροφορίες για κρίσιμα δεδομένα, ενώ λειτουργεί και ως κάμερα οπισθοπορείας.

Οι χώροι του εσωτερικού ήταν ένα από τα δυνατά χαρτιά της 8ης γενιάς του Civic και αυτό το χαρακτηριστικό παραμένει αναλλοίωτο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 477 λίτρων, ενώ τα πίσω καθίσματα του νέου μοντέλου έχουν αυξημένες δυνατότητες αναδίπλωσης προσφέροντας ευρεία γκάμα επιλογών μεταφοράς αντικειμένων.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αερόσακοι, συστήματα ελέγχου ταχύτητας, αποφυγής σύγκρουσης και ενεργοποίησης πέδησης. Το νέο Civic, ανάλογα και με την έκδοση, διαθέτει ακόμη immobilizer, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, δερμάτινες επενδύσεις, φώτα LED, radioCD, θύρα USB.

Αξίζει ακόμα να σημειωθεί το σύστημα έξυπνης εισόδου και έξυπνης εκκίνησης αλλά και το Eco assist (σύστημα που ενημερώνει τον οδηγό και συνδράμει στην οικονομικότερη οδήγηση).

[Δείτε video με το νέο Honda Civic]


Το Civic έρχεται με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας έχει χωρητικότητα 1,4 λίτρα και βγάζει 100 άλογα στις 6.000σ.α.λ.. Χαρίζει στο μοντέλο τελική ταχύτητα της τάξεως των 190χλμ και επιτάχυνση (0-100χλμ) σε 13,7 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση καυσίμου αγγίζει τα 5,4 λίτρα/100χλμ (μικτός κύκλος).

Ο αμέσως ισχυρότερος 1.800άρης αποδίδει 142 άλογα στις 6.500σ.α.λ. με τελική ταχύτητα 215 χλμ και επιτάχυνση (0-100χλμ) σε περίπου 9 δευτερόλεπτα. Ο ντιζελοκινητήρας έχει χωρητικότητα 2,2 λίτρων και βγάζει 150 άλογα στις 4.000 σ.α.λ.

Στη συντριπτική πλειονότητα των εκδόσεων η κίνηση μεταδίδεται μέσω 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, μηχανικού ή αυτόματου.

Το νέο Honda Civic αναμένεται τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί.

Το απερχόμενο μοντέλο έτυχε ιδιαίτερης προτίμησης από το αγοραστικό κοινό λόγω των γνωστών αρετών των Honda. Ανάλογη πορεία μπορεί να έχει και το νέο, τηρουμένων πάντοτε των αναλογίων και των ειδικών συνθηκών που αντιμετωπίζει η Ελλάδα αλλά και η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v