Μ-Class: Είναι Mercedes και φαίνεται

Φρέσκια, σπορ σχεδίαση σε επιβλητικές διαστάσεις, με πολυτελές εσωτερικό και προσεγμένες εκπομπές ρύπων. Θα καταφέρει η νέα M-Class να ανταγωνιστεί και να κερδίσει τη μάχη με οικονομικότερα μοντέλα της κατηγορίας της;
Μ-Class: Είναι Mercedes και φαίνεται
Η νέα τρίτη γενιά της Mercedes M Class είναι ένα όμορφο, ογκώδες μοντέλο που προσφέρει απλόχερα στους επιβαίνοντες ασφάλεια, επιδόσεις και γενναία δόση τεχνολογίας, που μεταφράζεται σε άνεση αλλά και δυνατότητες για κίνηση εκτός δρόμου.

Με μήκος 4,8 μέτρα, πλάτος 1,92 και ύψος σχεδόν 1,8 μέτρα η M Class είναι ένα επιβλητικό μοντέλο με φρέσκια σπορ σχεδίαση. Η νέα μάσκα, τα φώτα τύπου LED στο μπροστινό τμήμα και τα «φουσκώματα» στο καπό αποτελούν μερικά από τα στοιχεία του μοντέλου που ενισχύουν το σπορτίφ DNA.

Το πίσω τμήμα είναι πιο συντηρητικό, χωρίς όμως να υποβαθμίζει τη συνολική εικόνα του μοντέλου. Ο πολύ χαμηλός συντελεστής αεροδυναμικής (στο 0,32) ενισχύει περαιτέρω τη δυναμική εικόνα.

Στο εσωτερικό της Μ Class η χλιδή και οι ανέσεις περισσεύουν. Εκπέμπει (και παρέχει) πολυτέλεια, ασφάλεια, άνεση και μια ξεχωριστή εικόνα στους επιβαίνοντες. Κυριαρχεί το δέρμα, το ξύλο και το αλουμίνιο αλλά και οι σπορτίφ πινελιές, όπως η σχεδίαση του πίνακα οργάνων.

Η άνεση και η ασφάλεια είναι δυο από τα δυνατά χαρτιά της M Class. Σε ό,τι αφορά την πρώτη προσφέρει αυτόματο σύστημα κλιματισμού με διαφορετική ρύθμιση για την αριστερή και τη δεξιά πλευρά, πακέτο μνήμης για το κάθισμα του οδηγού, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών ώστε να μην αποσπάται προσοχή του οδηγού από το δρόμο, κλιματιζόμενα καθίσματα αλλά και ηλιοροφή.

Σε άλλα επίπεδα βρίσκονται και οι δυνατότητες ψυχαγωγίας αφού η νέα Merccedes διαθέτει υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα και ψηφιακό ραδιόφωνο, δυνατότητα “σύνδεσης” με USB sticks ή iPOD και τηλεοπτικό δέκτη για την παρακολούθηση προγραμμάτων (όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα κάτω των 6χλμ).

Σε κάθε περίπτωση οι δυνατότητες και οι επιλογές που προσφέρει η M Class είναι πάρα πολλές και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα νυχτερινής οδήγησης, ηλεκτρονικά συστήματα που συνδράμουν/προειδοποιούν τον οδηγό στη στάθμευση, τη διατήρηση της λωρίδας, την ορατότητα σε νεκρά σημεία.

Τα πακέτα εξοπλισμού είναι πολυάριθμα και μπορούν να δώσουν περισσότερο χαρακτήρα στο χρηματικό ύψος που επιθυμεί να προσδώσει ο αγοραστής (μια Μ Class πιο σπορ ή το πακέτο AMG).

Δείτε στο video τη νέα Mercedes M-Class


Οι επιλογές κινητήρα είναι δύο. O κινητήρας των 2,1 λίτρων και των 3,5 αντίστοιχα. Ο μικρότερος, που ταιριάζει καλύτερα στην ελληνική πραγματικότητα, αποδίδει 204 άλογα στις 4.200 στροφές, χαρίζει τελική ταχύτητα της τάξεως των 210χλμ και επιτάχυνση 0-100χλμ) σε 9 δευτερόλεπτα. Επιπλέον «σκέφτεται» και την τσέπη του κατόχου, αφού καταναλώνει 6 – 6,5 λίτρα/100χλμ (μικτός κύκλος).

Με το ισχυρότερο μοτέρ των 306 ίππων η τελική αυξάνεται στα 235χλμ και τα πρώτα 100χλμ έρχονται σε 7,6 δευτερόλεπτα. Ανεξάρτητα έκδοσης και μοτέρ η κίνηση μεταδίδεται μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου (7G-Tronic Plus) και στους τέσσερεις τροχούς.

Η νέα Μ Class αναμένεται σύντομα στην Ελλάδα.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v