Megane RS Trophy: Ένα Renault για... λίγους

Μυώδες και δυναμικό, με σπορ χαρακτήρα και εντυπωσιακή εμφάνιση, το νέο RS Trophy απευθύνεται σε όσους προτάσσουν τις επιδόσεις σε οριακές συνθήκες. Ίσως γι' αυτό θα κυκλοφορήσει σε μόλις πεντακόσια συλλεκτικά κομμάτια.
Megane RS Trophy: Ένα Renault για... λίγους
H Renault παρουσίασε πρόσφατα το ισχυρότερο Megane μαζικής παραγωγής, την συλλεκτική έκδοση 500 «κομματιών» RS Trophy που αποδίδει 265 άλογα και 360Nm ροπής. Το νέο μοντέλο απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, που προτάσσει κυρίως, αν όχι αποκλειστικά, τις επιδόσεις και την συμπεριφορά του μοντέλου σε οριακές συνθήκες…

Φορά ένα μοτέρ 2,0 λίτρων που με τη συνδρομή υπερτροφοδότησης χαρίζει στο γαλλικό μοντέλο τελική ταχύτητα 254χλμ, επιτάχυνση (0-100) της τάξεως των 6 δευτερολέπτων, ενώ για τα πρώτα 1.000 μέτρα από στάση χρειάζεται μόλις 25 δευτερόλεπτα. Η αναλογία κιλών προς ίππων είναι στα 5,09kg/hp, ενώ η αναλογία ίππων ανά λίτρο είναι στα 132,5.

Για να επιτύχει αυτές τις επιδόσεις το μοτέρ του Megane δέχθηκε τις περιποιήσεις των μηχανικών της γαλλικής εταιρίας, οι οποίες περιλάμβαναν νέα εισαγωγή (για να αντέξει υψηλότερη πίεση και θερμοκρασία) και αύξηση της πίεσης της τουρμπίνας στα 2,5 bar.
Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα νούμερα της κατανάλωσης με τους Γάλλους να υποστηρίζουν ότι το RS Trophy καίει μόλις 8,2λίτρα ανά 100χιλιόμετρα.



Το εξωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να χαρακτηρίζεται από δυναμισμό και σπορ χαρακτήρα. Τo RS Trophy είναι μυώδες και συμπαγές, με φουσκώματα, ενώ διατίθεται σε 4 χρώματα: Λευκό (Glacier White), κίτρινο (Sirius Yellow), μαύρο (Etoilé Black) και γκρι (Cassiopée Grey). Επιπλέον ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Megane από τη μαύρη οροφή, τη νέα αεροτομή, τις 19άρες μαύρες ζάντες, τα «αυτοκόλλητα», τα φώτα τύπου LED, αλλά και τη μεταλλική κάρτα με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με ουσιαστικότερα χαρακτηριστικά όπως το σασί από την έκδοση Cup, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά που υπόσχονται καλύτερο κράτημα σε ακραίες συνθήκες. Στο εσωτερικό υπάρχουν πλέον καθίσματα της Recaro σε δέρμα ή ύφασμα αλλά και η RS Monitor. Το RS Trophy έχει τη δυνατότητα καταγραφής, ανάλυσης και παρουσίασης σε πραγματικό χρόνο, μέσω της RS Monitor, διαφόρων μηχανικών παραμέτρων που αφορούν το αυτοκίνητο, τις επιδόσεις και τους χρόνους του, κάτι που μάλλον θα γοητεύσει τους λάτρεις των track days.

Οι παραγγελίες για ένα από τα 500 Renault Sport Megane Trophy που θα κατασκευαστούν έχουν ήδη ξεκινήσει. Το μοντέλο θα διατεθεί στις αγορές Γαλλίας, Αγγλίας, Γερμανίας, Βελγίου, Πορτογαλίας, Ισπανίας, Ιταλίας, Ελβετίας, Αυστρίας και Σλοβενίας. Η τιμή του στην Γαλλία ξεκινά από τα 35.500 ευρώ.

Στην Ελλάδα μάλλον δεν προβλέπεται να διατεθεί, δεδομένων και των ειδικών συνθηκών που επικρατούν στην οικονομία αλλά και την αγορά αυτοκινήτου που πλήττεται ιδιαίτερα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v