Beetle: Το σκαθάρι... ανδρώθηκε!

Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, πιο μυώδες και πιο... σπορ, το Beetle που αναμένεται στους δρόμους της πόλης μέσα στη χρονιά θα τραβήξει περισσότερα ανδρικά βλέμματα από τον προκάτοχό του. Θα μας λείψει το ανθοδοχείο!
Beetle: Το σκαθάρι... ανδρώθηκε!
Η VW ήταν από τις πρώτες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που αναβίωσαν θρυλικά - κλασσικά παλαιότερα μοντέλα παρουσιάζοντας το 1998 τη δεύτερη γενιά του Beetle. Το Beetle δεύτερης γενιάς ήταν όμορφο, αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει ευρέως τους Έλληνες, καθώς είχε τσιμπημένη τιμή και σχεδίαση που απευθυνόταν κυρίως στο γυναικείο κοινό.

Η τρίτη γενιά διατηρεί τις βασικές γραμμές των αρχικών μοντέλων αλλά είναι πιο μυώδης και μεγαλύτερη σε διαστάσεις. Για την ακρίβεια το νέο σκαθάρι έχει μήκος 4,278 μέτρα (μακρύτερο κατά 152χιλ. από το προηγούμενο), πλάτος 1,808 (+ 86χιλ.) και ύψος 1,486 (- 12χιλ). Μεγαλύτερο είναι πλέον και το μεταξόνιο (2,537 μέτρα), αλλά και ο χώρος των αποσκευών ο οποίος αυξήθηκε στα 310 λίτρα, από 209 στη δεύτερη γενιά.

Εξωτερικά το μοντέλο δείχνει πιο στιβαρό, πιο φρέσκο και πιο μοντέρνο. Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα δύο μεγάλα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο καπό. Στα πλάγια θετικές εντυπώσεις αφήνουν οι ευμεγέθεις θόλοι των τροχών, ενώ το πίσω τμήμα είναι στρωτό και όμορφο. Επειδή είναι ελαφρώς χαμηλότερο, και το παρμπρίζ ξεκινά από πιο πίσω συγκριτικά με το απερχόμενο, το νέο Beetle δείχνει πιο σπορ και πιο coupe.
 


Το εσωτερικό είναι καλοσχεδιασμένο με ένα όμορφο τιμόνι και τρία μικρά όργανα πάνω από το ταμπλό. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του μια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό μέσω της οποίας ελέγχει διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου. Ισως είναι λίγο πιο συντηρητικό από το προηγούμενο μοντέλο (που διέθετε ανθοδοχείο…) αλλά δείχνει πιο στιβαρό.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ τριών μοτέρ βενζίνης, τεχνολογίας TSI. Ο μικρότερος των 1,2 λίτρων αποδίδει 105 άλογα και χαρίζει τελική ταχύτητα της τάξεως των 180χλμ στο όχημα. Ο αμέσως ισχυρότερος των 1,4 λίτρων αποδίδει 160 άλογα και ο κορυφαίος (2,0 λίτρα) 200 άλογα με τελική ταχύτητα άνω των 220χλμ.

Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις (Beetle, Design και Sport), ενώ στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, πανοραμική ηλιοροφή, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προβολείς Bi-xenon, έξι αερόσακοι, ESP, διαφορικό τύπου XDS (για τη δίλιτρη έκδοση).

To νέο VW Beetle αναμένεται να είναι διαθέσιμο φέτος στη χώρα μας σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί. Ελπίζει σε καλύτερη πορεία από το προηγούμενο και έχει όλα τα φόντα να την κερδίσει καθώς δείχνει να απευθύνεται σε ένα πιο διευρυμένο κοινό, έχει μεγάλη γκάμα (αξιόλογων) κινητήρων και βέβαια τη ρετρό σχεδίαση. Στην Ελλάδα μεγαλύτερο ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσουν οι εκδόσεις με τους μικρότερους σε ισχύ κινητήρες.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v