Aston Martin Vantage S: Νέα πριγκήπισσα από παλιό οίκο

Με μοτέρ 4,8 λίτρων που αποδίδει 436 άλογα, τελική ταχύτητα που ανέρχεται στα 305 χλμ, αναβαθμισμένα συστήματα ελέγχου και απλά εντυπωσιακή σχεδίαση είναι βέβαιο ότι οι αγοραστές της νέας Aston Martin δεν θα έχουν καμία αμφιβολία για το τι αγοράζουν.  
Aston Martin Vantage S: Νέα πριγκήπισσα από παλιό οίκο
Δεν είναι μόνο οι μικρές και μεσαίες αυτοκινητοβιομηχανίες που εμπλουτίζουν τη γκάμα των μοντέλων τους με πολλαπλές εκδόσεις (που μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους) αλλά και οι μεγαλύτερες με πιο τρανό ίσως παράδειγμα την Porsche. Ένας πιο «πουσαρισμένος» κινητήρας, η προσθήκη κάποιων άλλων δευτερευόντων στοιχείων, άντε και ένα αποκλειστικό χρώμα παραγωγής αρκούν για να δημιουργήσουν ακόμη ένα μοντέλο στη παλέτα μιας εταιρίας εξωτικών οχημάτων.

Ωστόσο εξαιρέσεις υπάρχουν πάντοτε, ενώ σε κάθε περίπτωση δεν αναιρείται η αξία, οι επιδόσεις, η πολυτέλεια ή η τεχνολογία που κουβαλά η «παιχνιδομηχανή» των πολλών αλόγων. Η νέα Aston Martin Vantage S είναι το νέο μοντέλο της γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας και τοποθετείται μεταξύ της «απλής» Vantage και της ισχυρότερης που κουβαλά τον 12κύλινδρο κινητήρα.

Οι μηχανικές αλλαγές που φέρει συγκριτικά με τη μικρότερη Vantage φαίνεται να είναι ουσιώδεις, τουλάχιστον για το κοινό που απευθύνεται. Το μοτέρ των 4,8 λίτρων αποδίδει πλέον 436 άλογα στις 7.300σ.α.λ. (η απλή 426 άλογα), ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 490Nm στις 5.000 στροφές. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 305χλμ. Το μοντέλο διαθέτει νέο, ειδικά σχεδιασμένο για αυτό, κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων (ονομάζεται Sportshift II), που υπόσχεται πιο γρήγορες αλλαγές και αντιδράσεις.



Επιπλέον ο οδηγός της Vantage S έχει στη διάθεσή του ένα πιο γρήγορο τιμόνι (2,6 στροφές από άκρη σε άκρη) αλλά και ισχυρότερα φρένα εμπρός, αφού η S εξοπλίζεται με δίσκους διαμέτρου 380mm, οι οποίοι συνοδεύονται από εξαπίστονες δαγκάνες. Αναβαθμισμένη είναι και στα συστήματα ελέγχου καθώς το σύστημα πέδησης διαθέτει Hydraulic Brake Assist και Hill Start Assist αλλά και νέο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

Εξωτερικά η Vantage S διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα αλλά και στοιχεία από ανθρακονήματα. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν ο διαχύτης από ανθρακονήματα, η αεροτομή αλλά και ο νέος προφυλακτήρας που δίνουν μεγαλύτερο όγκο στο μοντέλο. Το μοντέλο διαθέτει επίσης 19άρες ζάντες και πιο σπορ αναρτήσεις.

Η συνολική σχεδίαση (μέσα-έξω) πέρα από τις όποιες διαφορές με την μικρότερη Vantage είναι απλά εντυπωσιακή και παραπέμπει σε ένα εξαιρετικά γρήγορο και πολυτελές GT. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ πάρα πολών άλλων, cruise control, θερμαινόμενα καθίσματα με μνήμες, δύο επιλογές για ηχοσύστημα (της Aston Martin ή της Βang & Olufsen) και… ομπρέλα. Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι η Vantage S διατίθεται και σε ανοικτή έκδοση.

Η τιμή της S δεν έχει ανακοινωθεί αλλά αν κάποιος είναι μεταξύ των λίγων και πραγματικά τυχερών Ελλήνων που θα μπορούσε να αποκτήσει ένα τέτοιο όχημα σίγουρα θα την μάθει.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v