Νέο Nissan Micra: Hip οικονομία

Συντηρητικότερο εξωτερικά από τον προκάτοχό του, αλλά οικονομικό και ευέλικτο, το νέο Micra θα γοητεύσει όσους αναζητούν μια έξυπνη λύση για μετακινήσεις εντός πόλης. Στα συν, ο funky σχεδιασμός του εσωτερικού και η ανταγωνιστική τιμή.
Νέο Nissan Micra: Hip οικονομία
Η πρώτη γενιά του Nissan Micra παρουσιάστηκε περί το 1982 και από τότε το δημοφιλές μικρό της ιαπωνικής εταιρίας έχει γνωρίσει άλλες δύο γενιές με γνωστότερη αυτή που βγήκε το 2003 και αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλείς για τις γυναίκες οδηγούς. Η νέα και τέταρτη γενιά μοιάζει σαν να ξεπήδησε μετά τη δεύτερη, υπό την έννοια ότι το νέο Micra είναι συντηρητικότερο σχεδιαστικά συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Το μήκους 3,7 και πλάτους 1,67 μέτρων μοντέλο χαρακτηρίζεται από απλές γραμμές εξωτερικά. Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα και ο ευμεγέθης αεραγωγός αλλά συνολικά το νέο Micra δεν είναι το μοντέλο που θα προκαλέσει με τη σχεδίασή του.

Το δυνατό του σημείο φαίνεται να είναι η απλότητα και η οικονομία. Το μοντέλο θα πωλείται αποκλειστικά ως πεντάθυρο με ένα και μόνο κινητήρα σε 160 χώρες. Είναι μακρύτερο σε μήκος και μεταξόνιο από το απερχόμενο, ενώ διαθέτει και μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές, ο οποίος πλέον φθάνει τα 265 λίτρα.

[Βίντεο με το νέο Nissan Micra]


Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, οι επιλογές του υποψήφιου αγοραστή είναι η εξής μια: το καινούργιο τρικύλινδρο μοτέρ των 1,2 λίτρων που αποδίδει 80 άλογα και περίπου 110Nm στις 4.000 στροφές. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ, ενώ τα πρώτα 100 χλμ έρχονται από στάση σε περίπου 13,7 δευτερόλεπτα.

Για ένα τέτοιο μοντέλο, όμως, οι επιδόσεις λογικά βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα συγκριτικά με την οικονομία και την ευελιξία. Σύμφωνα με τη Nissan, το νέο μοντέλο καταναλώνει 5 λίτρα καυσίμου ανά 100χλμ, ενώ χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2, στα 115 γραμμάρια.

Στον εξοπλισμό του Micra περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων -και ανάλογα με την έκδοση- σύστημα start/stop, air condition, radio CD, ζάντες αλουμινίου, cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα, ESP και διάφοροι τύποι αερόσακου. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων ή κιβωτίου τύπου CVT (συνεχείς μεταβαλλόμενες σχέσεις).

Το εσωτερικό του μοντέλου είναι αρκετά ευχάριστo και χαρίζει πόντους στο Micra. Ξεχωρίζει η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, οι επαρκείς χώροι για τα μικροαντικείμενα και το δερμάτινο τιμόνι, ενώ στα θετικά προσμετράται και η διχρωμία της «ταπετσαρίας» που χαρίζει νεανικό χαρακτήρα.

H τιμή του νέου Micra ξεκινά από τα 10.490 ευρώ. Ωστόσο με την προσθήκη air condition και κάποιων άλλων ηλεκτρονικών ευκολιών φθάνει τα 11.260 ευρώ, τιμή και πάλι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Το μοντέλο έρχεται σε τρεις εκδόσεις: τις Motiva, Acenta και Techna, που αποτελεί και την κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού. Αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού που αναζητά κάτι οικονομικό για τις αστικές μετακινήσεις και δεν κάνει «εκπτώσεις» σε βασικά ζητήματα όπως η ευελιξία, οι χώροι, η ασφάλεια.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v