Honda CR-Z: Με -πράσινο- κώδικα τιμής

Την ανάγκη ενός οικονομικού αλλά και ικανοποιητικού σε επιδόσεις υβριδικού υπόσχεται να καλύψει η Honda με το νέο CR-Z, σε καλοσχεδιασμένη coupe εμφάνιση, με πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω των 24.000 ευρώ.
Honda CR-Z: Με -πράσινο- κώδικα τιμής
Τα σχετικά υβριδικά μοντέλα που προσφέρονται στην ελληνική αγορά είναι, στην πλειοψηφία τους, περιορισμένων επιδόσεων, με οικογενειακό προσανατολισμό και αρκετά "τσιμπημένα" στην τιμή αγοράς, αν όχι ακριβά.

Η Honda δραστηριοποιείται ήδη στην εγχώρια αγορά των υβριδικών αρκετά έντονα με διάφορα μοντέλα (Civic, Insight) αλλά με το νέο CR-Z προχωρά ένα βήμα παραπέρα παρουσιάζοντας ένα υβριδικό κουπέ με ικανοποιητικές επιδόσεις και τιμή που, τηρουμένων των αναλογιών, μάλλον θα είναι προσιτή.

Eξωτερικά το μοντέλο είναι καλοσχεδιασμένο και ξεφεύγει από τις συμβατικές και λίγο βαρετές γραμμές διαφόρων άλλων υβριδικών μοντέλων. Ξεχωρίζουν οι αεαραγωγοί και οι «νευρώσεις» που διατρέχουν το αυτοκίνητο αλλά και το διπλό σπαστό τζάμι, στο πίσω μέρος, που θυμίζει το Citroen C4 Coupe.

Το νέο CR-Z διαθέτει δύο κινητήρες (βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα) που "βγάζουν" συνολικά 124 άλογα και χαρίζουν τελική ταχύτητα περί τα 200χλμ. Για την επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 αρκούν περίπου 10 δευτερόλεπτα, ενώ το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η μέγιστη ροπή των 174Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ των 1.000 και 1.500σ.α.λ.

Η «συνδυασμένη» κατανάλωση, σύμφωνα πάντα με τη Honda, κινείται στα επίπεδα των 5 λίτρων/100χλμ, ενώ οι ρύποι βρίσκονται στα 117γρ/χλμ (ενδεικτικά η αντίστοιχη τιμή για τo βενζινοκίνητο τρίθυρο Civic των 1,8 λίτρων είναι στα 152γρ/χλμ).

Σημειώνεται ότι η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Στη διάθεση του οδηγού βρίσκεται ένα πρόγραμμα οδήγησης με τρεις επιλογές (sport, Econ, Normal) που αναπροσαρμόζει αντίστοιχα το στήσιμο του οχήματος αλλά και την παρουσία του ηλεκτροκινητήρα.

[Δείτε video με το νέο Honda CR-Z]

«Παραπονεμένοι» δεν θα μείνουν οι αγοραστές του CR-Z ούτε από τον εξοπλισμό του μοντέλου, ο οποίος είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικός. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, έξι αερόσακους, ηχοσύστημα με 6 ηχεία MP3 και USB, δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα καθίσματα. Διαθέτει επίσης cruise control, σύστημα για τον έλεγχο της ευστάθειας του οχήματος και «ραντάρ» παρκαρίσματος.

To εσωτερικό βρίσκεται μια γενιά μπροστά σχεδιαστικά και, όπως και στο Civic, είναι αρκετά σπορ, μοντέρνο και ελαφρώς φουτουριστικό. Στο ταμπλό η σχεδίαση είναι σε δύο επίπεδα, τα όργανα είναι τρισδιάστατα, ενώ οι πίσω χώροι δεν προσφέρονται για μεγαλόσωμους επιβάτες.

Το νέο μοντέλο της Honda αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του φετινού καλοκαιριού σε τιμή που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι χαμηλότερη των 24.000 ευρώ.

Το Honda CR-Z είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που συνδυάζει σχεδίαση, οικονομία και αξιοπρεπείς επιδόσεις σε μια τιμή που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί απαγορευτική. Υπό συνθήκες θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και προπομπός άλλων μοντέλων που θα ακολουθήσουν στο μέλλον και θα απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε νεανικό κοινό.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης



Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v