Τοyota RAV4: "Πράσινη" ανανέωση

Με ανανεωμένη εμφάνιση, πλουσιότερο εξοπλισμό και την τεχνολογία Optimal Drive που υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και ρύπων και καλύτερες επιδόσεις, το νέο Rav4 αποτελεί έτσι κι αλλιώς εγγύηση για τους λάτρεις των SUV.
Τοyota RAV4: Πράσινη ανανέωση
Το Τοyota RAV 4 πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά το 1994 και αμέσως έκανε αίσθηση αποτελώντας κάτι σαν τον ιδρυτή των μοντέλων που εντάσσονται στην κατηγορία των SUV. Από τότε στη συγκεκριμένη κατηγορία έχουν αλλάξει πάρα πολλά και κυρίως ο ανταγωνισμός, που διευρύνθηκε σημαντικά αφού σχεδόν κάθε φίρμα διαθέτει στη γκάμα ένα αντίστοιχο μοντέλο.

Το ανανεωμένο RAV 4 είναι δυνατότερο από το μοντέλο που «αντικαθιστά», ενώ οι μικρές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση προσδίδουν μια αίσθηση ανανέωσης.

Εξωτερικά έχει επανασχεδιαστεί ο μπροστινός προφυλακτήρας, άλλαξε η μάσκα και οι προβολείς, ενώ τα φλας βρίσκονται πλέον μόνιμα στους καθρέπτες. Στο πίσω τμήμα οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες και αφορούν κυρίως τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

Το εσωτερικό παραμένει καλοσχεδιασμένο με τις όποιες διαφοροποιήσεις να περιορίζονται στον τύπο των υλικών που χρησιμοποιούνται αλλά και στις χρωματικές επιλογές.

[Δείτε video με το νέο Toyota Rav4]

Μηχανικά το RAV 4 εκμεταλλεύεται την τεχνολογία Optimal Drive ώστε να επιτύχει μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και ρύπων αλλά και ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις.

Σε αυτό τον τομέα η υιοθέτηση της νέας τεχνολογίας έχει ανεβάσει την συνολική ιπποδύναμη του 2λίτρου κινητήρα στα 158 άλογα με την τελική ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 185χλμ και την επιτάχυνση (0-100χλμ) να διαμορφώνεται στα 10,5 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή του Multidrive S, ενός κιβωτίου με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μετάδοσης. Η κατανάλωση, σύμφωνα πάντα με την ιαπωνική εταιρία, κυμαίνεται στα επίπεδα των 7,6 λίτρων/100 χλμ. Στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Στον εξοπλισμό του ανανεωμένου RAV 4 περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, προβολείς δύο επιπέδων, ηλεκτρική ηλιοροφή, χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (για το Multidrive S), cruise control. Προσθέστε ακόμη την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, σύστημα πλοήγησης πλήρους χάρτη με DVD και λειτουργία φωνητικής εντολής.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο εξοπλισμός που αφορά την ασφάλεια του οχήματος.
Ειδικότερα περιλαμβάνει ABS με ΕΒD, VSC, τους κλασικούς αερόσακους αλλά και τύπου κουρτίνας.

Το Toyota παραμένει μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες και ελκυστικές προτάσεις στην κατηγορία. Στα συν δεν περιλαμβάνεται μόνο το συνολικό πακέτο προσφοράς αλλά και η (όχι άδικη) αξιοπιστία που κουβαλούν τα Toyota στη συνείδηση του μέσου Έλληνα.
 
Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v