Cadillac SRX: Η βασίλισσα αποκτά οικουμενικό χαρακτήρα

Πιστή στην αμερικανική φιλοσοφία αλλά πλησιέστερη στα ευρωπαϊκά πρότυπα και με νέους, πιο οικολογικούς, κινητήρες, η νέα Cadillac SRX αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση έναντι του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού της κατηγορίας των μεγάλων SUV.
Cadillac SRX: Η βασίλισσα αποκτά οικουμενικό χαρακτήρα
H προηγούμενη γενιά της Cadillac SRX δεν είχε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα παρά το γεγονός ότι ήταν ένα εντυπωσιακό μοντέλο πολλαπλού χαρακτήρα. Η νέα γενιά παραμένει αμερικάνικη στην φιλοσοφία και το γενικότερο σχεδιασμό αλλά βρίσκεται πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα και στο χαρακτηρισμό SUV.

Mε μήκος περί τα 4,8 μέτρα, πλάτος 1,8 και βάρος στους 2,6 τόνους το SRX είναι μεγάλο (τουλάχιστον για τα ευρωπαϊκά δεδομένα) και εντυπωσιακό.

Το μπροστινό τμήμα διαθέτει τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα και τη μάσκα της Cadillac, έχει έντονες ακμές, ενώ το πίσω είναι επίσης κομψό. Τα νεύρα που διατρέχουν το πλαϊνό τμήμα του οχήματος αλλά και το «χαμήλωμα» της οροφής χαρίζουν μια σπορ σχεδίαση και ένα δυναμικότερο χαρακτήρα στο μοντέλο.

[Δείτε video με τη νέα Cadillac SRX]

Το εσωτερικό είναι σαφώς αμερικανικής έμπνευσης με το δέρμα και το ξύλο να κυριαρχεί. Η ευμεγέθης κεντρική κονσόλα φιλοξενεί σχεδόν όλα τα κουμπιά χειρισμού των βασικών λειτουργιών του SRX, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το σύστημα πλοήγησης με την αναδιπλούμενη οθόνη. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να εφοδιάσει το SRX και με οθόνες στα καθίσματα και ηχοσύστημα Mp3 με σκληρό δίσκο.

Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι κινητήρες του νέου SRX καθώς συνδυάζουν τις επιδόσεις με τις οικολογικές ανησυχίες. Εφοδιάζεται με ένα μοτέρ 3,0 λίτρων που αποδίδει 260 άλογα και ροπή περί τα 300 Nm, ενώ υπάρχει και μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση 2,8 λίτρων ισχύος 300 αλόγων που βγάζει 400Nm.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου 6τάχυτου κιβωτίου στους 4 τροχούς (προαιρετικά), ενώ στις επιλογές του υποψήφιου αγοραστή είναι και η παρουσία μπλοκέ διαφορικού.

Ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 826 λίτρα, ο οποίος αυξάνεται στα 1.732 εφόσον πέσουν τα πίσω καθίσματα.

Το νέο SRX θα βρει μπροστά τη BMW X5, τη Mercedes M-Class αλλά και το Infinity EX 35. Αποτελεί, όπως και τα περισσότερα αμερικανικά μοντέλα που εισάγονται στην Ελλάδα, μια εναλλακτική πρόταση απέναντι στον αυξημένο ανταγωνισμό, που στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι γερμανικής καταγωγής.

Η τιμή του νέου Cadillac SRX δεν έχει ανακοινωθεί ωστόσο η μείωση των τελών ταξινόμησης έχει καταστήσει ιδιαίτερα ελκυστικά μοντέλα που παλαιότερα απευθύνονταν σε περιορισμένο αγοραστικό κοινό.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v