China Motors Rein: Πώς λένε το SUV στα κινέζικα;

Σε μία εποχή που οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες βιώνουν την χειρότερη κρίση των τελευταίων ετών, η κινεζική China Motors παίρνει την σκυτάλη λανσάροντας το πρώτο SUV για την Ελλάδα με τη μακράν χαμηλότερη τιμή για την κατηγορία.
China Motors Rein: Πώς λένε το SUV στα κινέζικα;
Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σίγουρα δεν φημίζονται για την ασφάλεια των μοντέλων που παράγουν ούτε είναι ιδιαίτερα γνωστές στο ευρύ αγοραστικό κοινό.

Είναι όμως δυναμικά αναπτυσσόμενες και τα μοντέλα που βγάζουν είναι πλούσια εξοπλισμένα (τηρουμένων των αναλογιών), και κυρίως προσιτά, στοιχείο διόλου ευκαταφρόνητο, ιδιαίτερα την τρέχουσα δύσκολη περίοδο.

Σε αυτή την «κατηγορία» θα μπορούσε να ενταχθεί το Rein της China Motors που αποτελεί, σύμφωνα με την κινεζική φίρμα, το πρώτο SUV της εταιρίας για την Ελλάδα.

Η έμφαση στην εξωτερική σχεδίαση του νέου Rein έχει δοθεί στο αρμονικό στυλ το οποίο ενσωματώνει τις ιδιαιτερότητες της κατηγορίας. Ο επιβλητικός όγκος, τα τονισμένα φτερά, τα πλαϊνά προστατευτικά και η μεγάλη νίκελ μάσκα ξεχωρίζουν στο σχεδιασμό του μοντέλου.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν η διχρωμία, οι μονοκόμματες επιφάνειες αλλά και ο διάκοσμος χρωμίου. Η οθόνη τοποθετημένη στο άνω άκρο της κεντρικής κονσόλας περιλαμβάνει το πολυόργανο με πυξίδα και αλτίμετρο και συμπληρώνει την εικόνα που δημιουργεί το κάλυμμα του πίνακα οργάνων με τρεις καμπύλες και το τριάκτινο σπορ τιμόνι.

To Rein κινείται από ένα 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 142 άλογα στις 5.700 στροφές, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 195 Nm στις 3.000 στροφές. Η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 190χλμ και η επιτάχυνση (0-100) τα 11,7 δευτερόλεπτα.

Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις μπροστά φέρει γόνατα McPherson, με τηλεσκοπικά ελατήρια και αντιστρεπτική δοκό και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους, εγκάρσιες ράβδους και ελικοειδή ελατήρια.

Η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός συστήματος που περιλαμβάνει έναν πολύδισκο συμπλέκτη ανάμεσα στο εμπρός και το πίσω διαφορικό.

Στο ελάχιστο σπινάρισμα των εμπρός τροχών λιγότερο από 60 μοίρες περιστροφής τροχού, το σύστημα αντιλαμβάνεται τη διαφορά και μεταφέρει μέχρι και το 50% της ροπής του κινητήρα στους πίσω.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ηχοσύστημα με ραδιόCD και έξι ηχεία, παροχή 12V εμπρός και πίσω, πολυόργανο με πυξίδα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, αυτόματο κλείδωμα θυρών μετά τα 40χλμ και αισθητήρες αυτόματων φώτων. Στην full έκδοση συμπεριλαμβάνεται και μια μεγάλη οροφή με άνοιγμα σε δύο κατευθύνσεις.

Η τιμή του νέου Rein διαμορφώνεται στα 19.900 ευρώ, τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική για την ελληνική αγορά αλλά και την κατηγορία των SUV, που αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες αυτοκινήτων.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v