Renault Megane Coupe: Ατίθασο νιάτο

Σαφώς ομορφότερο από το προηγούμενο, με πιο high tech εικόνα στο εσωτερικό και με έναν δυνατό κινητήρα που υπόσχεται άνετη και γρήγορη οδήγηση, η νέα γενιά Megane Coupe δείχνει έτοιμη να αντιμετωπίσει επάξια τον ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Renault Megane Coupe: Ατίθασο νιάτο
Η προηγούμενη γενιά του Renault Megane Coupe ήταν ένα αξιόλογο αυτοκίνητο που συγκέντρωνε πολλές αρετές και για αυτό γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Ωστόσο η σχεδίασή της ήταν τουλάχιστον αμφιλεγόμενη, ιδιαίτερα στο πίσω τμήμα.

Η νέα γενιά του Megane είναι σαφώς πιο όμορφη και εν πάση περιπτώσει δεν χαρακτηρίζεται από τη σχεδιαστική «πρωτοτυπία» του απερχόμενου μοντέλου.

Είναι ελαφρώς μικρότερο από το μοντέλο της γενιάς που αντικαθιστά, με ένα έντονα κεκλιμένο πίσω τμήμα. Στο μπροστινό τμήμα θυμίζει, ιδιαίτερα στα φωτιστικά σώματα, το μεγαλύτερο Laguna.

Συνολικά η φυσιογνωμία του είναι ξεχωριστή, δείχνει συμπαγέστερη και μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι σε ανταγωνιστές όπως το Astra GTC, ή το νέο VW Scirocco. Ωστόσο το νέο Megane θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ένα τρίθυρο όχημα που συμπληρώνει τη γκάμα των μοντέλων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας παρά ένα coupe με την κλασσική έννοια του όρου.

[Δείτε video με το νέο Megane Coupe]

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι ελαφρώς συντηρητική και παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Η οθόνη που απεικονίζει διάφορες λειτουργίες του οχήματος αλλά και ο πίνακας οργάνων με το ψηφιακό κοντέρ κλέβουν την παράσταση και δίνουν μια πιο high tech εικόνα στο ολίγον flat εσωτερικό του γαλλικού μοντέλου.

Το νέο Megane φορά ένα κινητήρα 2,0 λίτρων που αποδίδει 180 άλογα σε ένα ευρύ φάσμα στροφών με τον οδηγό να διαθέτει αρκετό «γκάζι» από χαμηλά. Η μέγιστη ροπή διαμορφώνεται στα 30Kgm, ενώ τα πρώτα 100χλμ έρχονται σε λιγότερα από 8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 220χλμ. Στο μοντέλο με τον συγκεκριμένο κινητήρα η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Είναι σαφές ότι το νέο Megane είναι ένα μοντέλο που -χωρίς να διεκδικεί επιδόσεις πίστας- θα συγκινήσει κάθε οδηγό με αγωνιστικές ανησυχίες, ενώ παράλληλα θα ικανοποιήσει κάθε βασική ανάγκη όπως μια άνετη και ξεκούραστη μετακίνηση μέσα στην πόλη ή μια διαδρομή στον αυτοκινητόδρομο.

Στην Ελλάδα αναμένεται προς τα μέσα του 2009 σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v