Μercedes G55 AMG: Τετράγωνη λογική

Με ένα μηχανικό σύνολο που παραπέμπει σε… τριαξονικό, η αγέραστη και ακούραστη Mercedes G αναβαθμίζεται, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτα τα στοιχεία που την ανέδειξαν στο ελληνικό κοινό.
Μercedes G55 AMG: Τετράγωνη λογική
H Mercedes G δίνει τη μάχη των ελληνικών δρόμων και χωματόδρομων για περισσότερα από 25 χρόνια διατηρώντας περίπου απαράλλακτα τα στοιχεία που την έκαναν δημοφιλή όσο και ξεχωριστή στο ευρύ κοινό.

Ο σχεδιασμός του χαρακτηριστικού εξωτερικού παραμένει τετράγωνος αλλά δεν στερείται στοιχείων που προσδίδουν δυναμισμό: Επιβλητικές διαστάσεις, ζάντες 18 ιντσών, σύστημα εξάτμισης AMG με διπλές πλευρικές απολήξεις, διάσπαρτα στοιχεία αλουμινίου, τα λογότυπα της AMG και μια γενικότερη αίσθηση ότι το μοντέλο έχει άπειρες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου.

Η όλη σχεδίαση απέχει βέβαια παρασάγγας από το μοτίβο των υπολοίπων τζιπ και SUV καθώς παραπέμπει σε μοντέλο με δυνατότητες κυρίως εκτός δρόμου. Ωστόσο το μηχανικό σύνολο που εξοπλίζει τη Mercedes G χαρίζει επιδόσεις στο όχημα τις οποίες θα ζήλευαν GTi, GT και διάφορα άλλα σπορ μοντέλα.
 
[Δείτε video με το νέο G55 AMG της Mercedes]

Η «καρδιά του κτήνους» αποτελείται από ένα V8 υπερτροφοδοτούμενο (κομπρέσορα) κινητήρα της τάξεως των 500 και πλέον ίππων που επιταχύνει το όχημα έως τα πρώτα 100 χλμ σε περίπου 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 210χλμ. Η ροπή είναι θηριώδης και αγγίζει τα 700Nm.

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στο σύστημα ελέγχου και Comand APS. Mε το συγκεκριμένο σύστημα και μέσω μιας έγχρωμης οθόνης ο οδηγός έχει τη δυνατότητα (και μάλιστα ηχητικά εφόσον το επιθυμεί) να ελέγχει διάφορες λειτουργίες του οχήματος, ενώ διατίθεται και δείκτης τηλεοπτικού σήματος.

Περιττό βέβαια να αναφέρουμε ότι η Mercedes G εξοπλίζεται με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια (ABS, ESP, BAS κ.α.) προσφέροντας ιδιαίτερα υψηλά στάνταρντς ασφάλειας στους επιβάτες.

Στο εσωτερικό της η G συνδυάζει τα στοιχεία ενός τζιπ με την πολυτέλεια ενός οχήματος άλλης κατηγορίας. Διαθέτει ξύλινες και δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα πλοήγησης, ηχοσύστημα, θέσεις για iPod και USB και φυσικά άφθονους χώρους. Τα δε καθίσματα διαθέτουν λειτουργία μνήμης, ενώ είναι και θερμαινόμενα.

Στην Ελλάδα αναμένεται το Φθινόπωρο του 2008. Οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά σίγουρα δεν αναμένεται να ιδιαίτερα προσιτό. Έτσι και αλλιώς αποτελεί ένα ξεχωριστό μοντέλο που διαφεύγει της σύγχρονης λογικής των SUV…

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v