Golf VI: Ο βασιλεύς απέθανε, ζήτω ο βασιλεύς!

Λιτές γραμμές, πλειάδα κινητήρων που συνδυάζουν επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση αλλά και έμφαση στην τεχνολογία χαρακτηρίζουν την έκτη γενιά του VW Golf. Τι σημασία έχει; Το Golf πάντα βρίσκει τη θέση του στις καρδιές των αγοραστών.
Golf VI: Ο βασιλεύς απέθανε, ζήτω ο βασιλεύς!
Το VW Golf έχει κατοχυρώσει ήδη μια θέση στο αυτοκινητικό στερέωμα αποτελώντας πλέον ένα κλασικό μοντέλο ευρέως αναγνωρίσιμο και καθολικά αποδεκτό.

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 όταν παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο της σειράς έχει μοσχοπουλήσει πάνω από 25 εκατομμύρια οχήματα, ενώ έσωσε τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία από το φάσμα της χρεοκοπίας.

Έκτοτε οι ισορροπίες έχουν μεταβληθεί δραστικά καθώς η VW έχει έντονη και επιτυχημένη παρουσία σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων, αλλά το Golf δεν παύει να αποτελεί ένα κρυφό άσσο της εταιρίας που επιλέγει να βγάλει από το μανίκι της κάθε 4-6 έτη.

Η έκτη γενιά του Golf διαθέτει απλές, λιτές, καθαρές γραμμές, πλειάδα κινητήρων αλλά και τεχνολογικά καλούδια.

Χαρακτηρίζεται από τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα (ιδιαίτερα τα πίσω), τα δύο νεύρα που διασχίζουν το καπό αλλά και τις φαρδιές πίσω κολόνες. Το μοντέλο δεν «προκαλεί» ούτε όμως διαθέτει ένα σχήμα βαρετό.
 
[Δείτε video με το νέο Golf VI]

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική μόνωση της καμπίνας, στην ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού αλλά και στα συστήματα ασφάλειας και ελέγχου του οχήματος. Το Golf της έκτης γενιάς θα διαθέτει εξοπλισμό που μέχρι πρότινος τοποθετείτο μόνο σε μεγαλύτερα μοντέλα, όπως π.χ. ο αερόσακους για τα γόνατα.

Ευρεία θα είναι και η γκάμα των κινητήρων που θα φορά το νέο μοντέλο. Συγκεκριμένα θα ξεκινούν από τα 1,4 λίτρα και τα 80 άλογα και θα φθάνουν τα 160. ιδιαίτερα ενδιαφέρον για τη χώρα μας αναμένεται να παρουσιάσουν ο κινητήρας TSI των 122 ίππων, ενώ σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση αναμένεται να είναι σημαντικά μειωμένη.

Η κίνηση θα μεταδίδεται στις περισσότερες εκδόσεις μέσω του γνωστού DSG κιβωτίου, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή του κιβωτίου 7 σχέσεων.

Το επόμενο έτος η VW αναμένεται να παρουσιάσει τα πιο εξειδικευμένα αλλά και τα πιο γρήγορα μοντέλα της σειράς.

Οι τιμές του νέου μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί, ενώ το επίσημο ντεμπούτο θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι του Παρισίου.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v