Honda Legend: Αμφισβητούμενος wannabe θρύλος

H ναυαρχίδα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνισή της όσο με τις επιδόσεις και την υψηλή της τεχνολογία, ενώ δείχνει να στοχεύει περισσότερο στους πιστούς φίλους της Honda.
Honda Legend: Αμφισβητούμενος wannabe θρύλος
Τα μοντέλα της Honda φημίζονται για την αξιοπιστία, τη συναρμογή, την τεχνολογία αλλά και τους αξιόπιστους και ισχυρούς κινητήρες που διαθέτουν. Ωστόσο όπως και τα περισσότερα μοντέλα που προέρχονται από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου στερούνται κύρους όταν πρέπει να συγκριθούν με το γερμανικό ανταγωνισμό.

Αυτή η διαπίστωση είναι εντονότερη στις μεγάλες κατηγορίες των πολυτελών/ υπερπολυτελών μοντέλων, στις οποίες ο αγοραστής θα κληθεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Ίσως αυτό να αποτελεί και το σημαντικότερο μειονέκτημα του Honda Legend, του μεγαλύτερου μοντέλου που εισάγει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα μας.

Με μήκος που πλησιάζει τα 5 μέτρα, πλάτος σχεδόν 2 μέτρα και τιμή άνω των 72.000 ευρώ, δίκαια μπορεί να χαρακτηριστεί ως ναυαρχίδα της Honda. Εξωτερικά δεν εντυπωσιάζει και δείχνει να απευθύνεται σε συντηρητικό κοινό ή σε αθεράπευτους φίλους της Honda καθώς η σχεδίαση είναι λίγο αδιάφορη, χωρίς όμως να ξενίζει ή να προκαλεί. Το πιο extreme στοιχείο είναι μάλλον η διπλή απόληξη της εξάτμισης.

[Βίντεο με το Honda Legend]

Στο εσωτερικό το Legend ανταποκρίνεται στα υψηλά standards της κατηγορίας με το δέρμα και τις ξύλινες επενδύσεις να κυριαρχούν. Η πολυτέλεια και η διάθεση υψηλής τεχνολογίας στην υπηρεσία του οδηγού περισσεύουν, ενώ ούτε οι χώροι θα αποτελέσουν πρόβλημα για τους επιβάτες. Στον πλούσιο εξοπλισμό περιλαμβάνονται δερμάτινες επενδύσεις, 6 αερόσακοι, ΑΒS, διζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες βροχής, cruise control, ηχοσύστημα.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, εξοπλίζεται με ένα μηχανικό σύνολο 3,5 λίτρων που αποδίδει 295 ίππους στις 6.200 στροφές. Η μέγιστη ροπή των 35 kgm έρχεται περί τις 5.000σ.α.λ. δεδομένο που σημαίνει ότι ο οδηγός θα πρέπει να πατήσει βαθιά το γκάζι για να πάρει τα μέγιστα του κινητήρα.

Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ, ενώ τα πρώτα 100 χλμ έρχονται σε κάτι λιγότερο από 7,5 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου και στους 4 τροχούς, στοιχείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, του οποίου τα περισσότερα μοντέλα προτιμούν την πίσω κίνηση.

Το Honda Legend αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση και θα μπορούσε να έχει καλύτερη τύχη στη χώρα μας αν δεν έπρεπε να «κονταροχτυπηθεί» με τα γερμανικά μεγαθήρια, καθώς είναι μια πραγματική λιμουζίνα που διαθέτει πολυτέλεια, επιδόσεις και υψηλή τεχνολογία.

Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v