Mitsubishi Lancer Evolution: Όταν η "καρδιά" χτυπά δυνατά

Ένα ακόμα δυνατό όχημα; Το νέο Mitsubishi Lancer Evolution διατηρεί μεν τις εκρηκτικές επιδόσεις, την τεχνολογία και τις αγωνιστικές καταβολές, φαίνεται, όμως, φιλικότερο στη χρήση και σαφώς πιο ισορροπημένο.
Mitsubishi Lancer Evolution: Όταν η καρδιά χτυπά δυνατά
Τα Mitsubishi Lancer Evolution προσέφεραν για πολύ καιρό στους οδηγούς την πιο γνήσια αίσθηση αγωνιστικής οδήγησης από ένα όχημα με συμβατικές πινακίδες. Τα EVO παρείχαν πολλές φορές τη σιγουριά ότι μπορούσαν να ξεγελάσουν - (έστω και για λίγο) - τους νόμους της φυσικής κοινώς να κάνουν σχεδόν τα πάντα μέσω ενός τεχνολογικά εξελιγμένου άρτιου αυτοκινήτου.

Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε πρόσφατα το νέο Mitsubishi Lancer Evolution με σκοπό αφενός να συνεχίσει την άξια παράδοση των προκατόχων, αφετέρου να προσελκύσει περισσότερο κοινό. Για αυτό και το νέο EVO μοιάζει να είναι «φιλικότερο» από τα προηγούμενα.

Εξωτερικά το μοντέλο είναι σαφώς πιο καλοσχεδιασμένο και φιλικό στο μάτι σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα και κυρίως τα πρώτα EVO. Οι μπροστινοί πρόβολοι έχουν μικρύνει, ο μεγάλος αεραγωγός όπου μπορεί κανείς να διακρίνει το intercooler παραμένει αλλά συνολικά είναι διακριτικότερο. Στο πίσω μέρος δεσπόζει ως συνήθως η ευμεγέθης αλλά και απαραίτητη αεροτομή και οι διπλές εξατμήσεις.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία το αμάξωμα του νέου Evolution χαρακτηρίζεται από αυξημένη ακαμψία αλλά και εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στις θύρες, την οροφή και το καπό.

Η «καρδιά» του νέου Mitsubishi Evolution είναι ο δίλιτρος κινητήρας των 295 αλόγων που χαρίζει τελική ταχύτητα άνω των 240χλμ και μέγιστη ροπή της τάξεως των 37kgm στις 3.500σ.α.λ. Με το πόδι τέρμα στο γκάζι τα πρώτα 100χλμ έρχονται σε 6,3 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ οι αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω των γνωστών πλέον paddles, που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης (S- AWC) διαχειρίζεται 4 διαφορετικά «υποσυστήματα» που ελέγχουν την ευστάθεια και την πρόσφυση του οχήματος χαρίζοντας αγωνιστικό «ταπεραμέντο» στο όχημα.

Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις το νέο Mitsubishi φορά γόνατα McPherson εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω.


[Δείτε video με το νέο Mitsubishi Lancer Evo]

Το εσωτερικό του μοντέλου είναι πιο «εξευρωπαϊσμένο», τουλάχιστον συγκριτικά με τα προηγούμενα μοντέλα, και είναι απαλλαγμένο από την ιαπωνική αισθητική που χαλά την συνολική εικόνα του μοντέλου.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, 9 αερόσακοι, δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα καθίσματα, cruise control, προβολείς Bi Xenon, αισθητήρες βροχής.

Η τιμή του νέου μοντέλου της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έχει ανακοινωθεί αλλά δεν αναμένεται να αποτελέσει αντικίνητρο για τους λάτρεις του μοντέλου και των συγκινήσεων που μπορεί να προσφέρει.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v