Subaru Forester: Η ιαπωνική δυναστεία αντεπιτίθεται

Με βασικό σκοπό να αντεπεξέλθει στις σημερινές απαιτήσεις της αγοράς των SUV, το ανανεωμένο Forester μεγάλωσε, ομόρφυνε και φόρεσε έναν δίλιτρο κινητήρα που μπορεί να υποσχεθεί στους επίδοξους οδηγούς δυνατές off και on-road διαδρομές.
Subaru Forester: Η ιαπωνική δυναστεία αντεπιτίθεται
Αναβαθμισμένο και πιο ολοκληρωμένο σχεδόν σε όλους τους τομείς εμφανίζεται το νέο Subaru Forester κοιτώντας πλέον στα μάτια τον αυξανόμενο ανταγωνισμό. Είναι σαφές ότι στην κατηγορία των SUV οι υποψήφιοι αγοραστές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους χώρους, την τεχνολογία, το φινίρισμα και το prestige, ενώ οι εκτός δρόμου δυνατότητες και οι εκρηκτικές επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα.

Με βασικό γνώμονα τα παραπάνω οι Ιάπωνες ιθύνοντες δημιούργησαν ένα μεγαλύτερο και πολυτελέστερο Subaru Forester. Το νέο μοντέλο είναι 75mm μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ αισθητικά είναι περισσότερο αποδεκτό.

Εξωτερικά χωρίς να δρέπει σχεδιαστικές δάφνες ξεχωρίζει για τα δύο νεύρα που διατρέχουν το καπό, τα όμορφα φωτιστικά σώματα αλλά και τη μάσκα με το χαρακτηριστικό σήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
 
[Δείτε βίντεο με το νέο Subaru Forester]


Το εσωτερικό δείχνει αρκετά πολυτελές και φαίνεται να ανταποκρίνεται στα υψηλά standards που θέτουν οι υποψήφιοι αγοραστές. Μεγαλύτεροι οι χώροι και για τους πίσω επιβάτες.

Σε ό,τι αφορά τον τομέα της τετρακίνησης εφοδιάζεται με το Symmetrical All Wheel Drive System το οποίο υπό νορμάλ συνθήκες μοιράζει 50 – 50 τη ροπή σε μπροστινό και πίσω άξονα.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός «χειροκίνητου» κιβωτίου 5 σχέσεων ή αυτόματου 4 σχέσεων.

Προσώρας η μόνη επιλογή αναφορικά με το μηχανικό σύνολο είναι ο δίλιτρος μπόξερ των 150 αλόγων στις 6.000σ.α..λ. Επιταχύνει έως τα πρώτα 100χλμ σε περίπου 11 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 190χλμ. Η μέγιστη ροπή των 20kgm έρχεται λίγο πάνω από τις 3.000σ.α.λ.

Συνολικά το νέο Forester είναι μια κλάση καλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο χωρίς να όμως να αποποιείται τα θετικά στοιχεία του προηγούμενου όπως οι εκτός δρόμου δυνατότητες. Πλέον με τις αλλαγές που έχουν υιοθετηθεί και τη νέα σχεδίαση απευθύνεται σε πολύ πιο διευρυμένο αγοραστικό κοινό, το οποίο αναζητά ένα πραγματικό SUV και όχι ένα off road όχημα.

Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από περίπου 30.000 ευρώ, ποσό αρκετά ανταγωνιστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και του ανταγωνισμού.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v