Mercedes CLC: Τριάκτινος έρωτας

Αέρας αλλαγής στην κατηγορία των coupe για τη Mercedes, με τη νέα CLC να αντικαθιστά τη Sportscoupe. Με όπλα την εμφάνιση και ένα νέο κινητήρα το νέο μοντέλο στοχοποιεί το νεανικό κοινό που λοξοκοιτάζει προς A3 και BMW 1 και εκείνους που ζητούν ένα «μικρό με το τριάκτινο αστέρι.»
Mercedes CLC: Τριάκτινος έρωτας
«Αντεπίθεση» στην κατηγορία των coupe ετοιμάζει η Mercedes – Benz με την παρουσίαση του νέου Sportscoupe που χάριν αλλαγής μετονομάζεται σε Mercedes CLC.

H νέα CLC αποτελεί ουσιαστικά το διάδοχο της C-Class Sportscoupe, μοντέλου που ήταν αρκετά γερασμένο για να αντιπαρατεθεί στη BMW 1 και στο Audi A3. H CLC είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το απερχόμενο μοντέλο, στηρίζεται στο πάτωμα της προηγούμενης C-Class και εξωτερικά δείχνει πιο μυώδεις και πιο επιθετική.

Στο μπροστινό τμήμα υιοθετεί τη μάσκα της καινούργιας C-Class, ενώ το πίσω κομμάτι διατηρεί – σε λιγότερο βαθμό – την αμφιλεγόμενη αισθητική του απερχόμενου μοντέλου. Ωστόσο συνολικά η CLC είναι καλοσχεδιασμένη και σίγουρα πιο «φρέσκια».

[Δείτε βίντεο με τη νέα Mercedes CLC]  


Στο εσωτερικό μπορούν να καθίσουν άνετα 2+2 επιβάτες
που θα απολαύσουν την πολυτέλεια με αρκετές σπορ πινελιές, που αφορούν το όμορφο τριάκτινο τιμόνι, την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και διάφορα άλλα «δευτερεύοντα» χαρακτηριστικά. Σε κάθε περίπτωση οι επιβάτες «περιστοιχίζονται» από ένα εσωτερικό που αποπνέει «σοβαρότητα» και κύρος, ανεξάρτητα αν πρόκειται για ένα μοντέλο που απευθύνεται σε νεανικό κοινό.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν να επιλέξουν μεταξύ 4 βενζινοκινητήρων. Οι τρεις γνωστοί είναι εκείνοι των 1,8 λίτρων (μηχανική υπερτροφοδότηση) με 143 άλογα, των 2,5 λίτρων με 205 άλογα και των 3,5 λίτρων με 272 ίππους. Σε αυτή τη γκάμα προστέθηκε και ο μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος 1,8άρης που αποδίδει 200 άλογα και αποτελεί μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιλογή για την εγχώρια αγορά.

Οι περισσότερες εκδόσεις θα εξοπλίζονται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα Mercedes CLC αναμένεται στη χώρα μας το β΄ εξάμηνο του τρέχοντος έτους σε τιμή που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. Η τρέχουσα ξεκινά από τα 33.200 ευρώ και λογικά η νεότερη δεν θα είναι φθηνότερη ούτε όμως και σημαντικά ακριβότερη.

Σε κάθε περίπτωση τιμολογιακά η CLC δείχνει να είναι πιο κοντά στη BMW 1, η οποία και είναι λιγότερη ισορροπημένη σχεδιαστικά αλλά μάλλον θα απέχει αρκετά από το Audi A3, τουλάχιστον στις μικρές εκδόσεις.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v