C5: Mε τον αέρα του «Δελφίνου»

Με «γερμανική συνταγή» και γαλλικά γονίδια το νέο C5 διαθέτει όλα τα φόντα να αμφισβητήσει τους ηγέτες της κατηγορίας. Το καλοσχεδιασμένο εσωτερικό πλαισιώνεται από ένα μυώδες εξωτερικό με τις υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας, όπως πάντα ψηλά, στην “ατζέντα” της Citroen.

C5: Mε τον αέρα του «Δελφίνου»
To παλαιό Citroen C5 «διακρινόταν» για τους χώρους και τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας που προσέφερε αλλά σχεδιαστικά δε φάνηκε να συγκίνησε ιδιαίτερα. Ο αντικαταστάτης του, το νέο C5, είναι πραγματικά «χάρμα οφθαλμών» τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό καθώς δείχνει μοντέρνο, πιο μαζεμένο και γενικότερα πιο καλοσχεδιασμένο.

Στο μπροστινό τμήμα θυμίζει έντονα τα σχεδιαστικά γονίδια της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά στο πίσω τμήμα έχουν εγκαταλειφθεί οι ακροβασίες, τα φωτιστικά σώματα είναι «συμβατικότερα» αλλά το συνολικό αποτέλεσμα είναι θετικότερο, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.

Εντυπωσιακότερο είναι το προφίλ του νέου μοντέλου καθώς η κλίση του πίσω μέρους του οχήματος δίνει την (ψευδ)αίσθηση ενός coupe μοντέλου.
 
[Δείτε βίντεο με το νέο Citroen C5]


Οι αλλαγές είναι ξεκάθαρες και στο εσωτερικό. Τα Citroen χαρακτηρίζονταν πάντοτε από μια ιδιαίτερη σχεδίαση και το νέο C5 δεν αποποιείται την γαλλική του κληρονομιά. Όμως το εσωτερικό του συνδυάζει με ιδιαίτερη επιτυχία τη «σοβαρότητα» που απαιτούν οι υποψήφιοι αγοραστές, την πολυτέλεια αλλά και την τεχνολογία.

Ξεχωρίζει το τιμόνι με τη σταθερή βάση (περιστρέφεται μόνο η στεφάνη όπως στο C4) και τη δυνατότητα ελέγχου πολλών λειτουργιών, η όμορφη κεντρική κονσόλα και γενικότερα η «οδηγοκεντρική» αντίληψη που επικρατεί στο εσωτερικό του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά την επιλογή των κινητήρων ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 βενζινοκινητήρων των 1,8, 2,0 και 3,0 λίτρων. Ο μικρότερος αποδίδει κάτι λιγότερο από 130 ίππους, ο μεσαίος περί τους 143, ενώ το ισχυρότερος θα βγάζει 215 άλογα.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων εννέα αερόσακοι, στάνταρ ESP και ένα ενισχυμένο πλαίσιο σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία.

Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει να επιλέξει μεταξύ δύο τύπου αναρτήσεων της «κορυφαίας» Hydractive 3 και της απλής (για τις γαλλικές προδιαγραφές). 

To νέο C5 αναμένεται σύντομα στη χώρα μας σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί. Θεωρώντας ότι η γαλλική φίρμα θα διατηρήσει και στο τρέχον μοντέλο τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές τότε η εμπορική επιτυχία και η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της Citroen στην εν λόγω κατηγορία θα πρέπει να θεωρούνται κάτι παραπάνω από δεδομένες.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v