Nissan GT-R: Μαχητής των δρόμων

Ένα γνήσιο μαχητή των δρόμων (ξανα)παρουσιάζει η Nissan με το καταιγιστικό GT-R. Θηριώδεις επιδόσεις, προκλητική σχεδίαση και ανταγωνιστικότατη τιμή για ένα γνήσιο "φονέα" γιγάντων και ηχηρών ιταλικών και γερμανικών ονομάτων που... "λυμαίνονται" το χώρο των supercars.
Nissan GT-R: Μαχητής των δρόμων
Μπορεί ένα ιαπωνικό supercar να «κοιτάξει στα μάτια» ένα αντίστοιχο ιταλικό ή γερμανικό μοντέλο; Ναι, αν αυτό ονομάζεται Nissan GT-R, ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου αλλά και σε ορισμένες χώρες της δυτικής Ευρώπης.

Το νέο μοντέλο της Nissan είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, «υποδηλώνοντας» ακόμη και στους πιο ανυποψίαστους τις ικανότητες του οχήματος.

Το δημιούργημα της Nissan κινείται από ένα θηριώδη μοτέρ 3,6 λίτρων με διπλά τούρμπο που αποδίδει κάτι λιγότερο από 480 ίππους στις 6.400 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή των 60 kg.m είναι διαθέσιμη από τις 3.200σ.α.λ.

Με απλά λόγια οι επιδόσεις που προσφέρει το Nissan GT-R είναι καταιγιστικές, ανταγωνιστικές και σε πολλές περιπτώσεις ανώτερες μοντέλων πολλαπλάσιας τιμής και «κύρους».

Το ιαπωνικό supercar επιταχύνει έως τα πρώτα 100 σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα (γρηγορότερο από όλες τις Ferrari και της Porsche, τουλάχιστον στα χαρτιά), ενώ η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 310χ.α.ω.

Η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω 6τάχυτου κιβωτίου, ενώ σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις φορά διπλά ψαλίδια εμπρός (με αντιστρεπτική δοκό) και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (επίσης με αντιστρεπτική).

[Βίντεο με το Nissan GT-R]


Το εσωτερικό του μοντέλου προϊδεάζει τον οδηγό για τις δυνατότητες που διαθέτει το Nissan αλλά και τις συγκινήσεις που μπορεί να προσφέρει
. Καταρχάς ξεφεύγει από πολλά «μίζερα» και βαρετά εσωτερικά «ανάλογων» ιαπωνικών μοντέλων, ενώ προσφέρει μια σειρά απίστευτων πληροφοριών στον οδηγό.

Ξεχωρίζει η οθόνη με τις πολλαπλές ενδείξεις αλλά και το «ολίγον» φορτωμένο από πλευράς παροχής πληροφοριών τιμόνι.

Το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας είναι άγνωστο αν θα εισάγεται στη χώρα μας (κατόπιν παραγγελίας βεβαίως), ενώ η τιμή του υπολογίζεται ότι θα κινείται μεταξύ των 80.000 με 90.000 ευρώ, κόστος ιδιαίτερα ανταγωνιστικό με βάση αυτά του προσφέρει.

Δεν διαθέτει φυσικά το κύρος μια Ferrari, μιας Lamborghini ή μιας Porsche όμως έχει τα κότσια να σταθεί δίπλα τους και να τις ξεπεράσει. Εκτός των άλλων η τιμή επιτρέπει και την αγορά κάνα δυο οχημάτων ακόμη…

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

Απόρρητο
v