Α1 Metroproject Quattro: Ερχεται για να μείνει

Την απάντησή της στο Mini Cooper ετοιμάζει η Audi. Το Α1 Metroproject Quattro που ενσωματώνει νέες τεχνολογίες και εξαιρετικά "ντιζαϊνάτο" εσωτερικό μπορεί να αναμένεται στους δρόμους το 2009, αλλά αυτό δεν του απαγορεύει να κλέβει από τώρα τις καρδιές μας...   
Α1 Metroproject Quattro: Ερχεται για να μείνει
Ένα νέο μοντέλο που θα διευρύνει περαιτέρω προς τα «κάτω» τη γκάμα των επιλογών για τον υποψήφιο αγοραστή ετοιμάζει η Audi. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το πρωτότυπο Α1 Metroproject Quattro που προβλέπεται να αποτελέσει τη βάση για το λανσάρισμα του Audi A1.

H είσοδος της εταιρίας στην κατηγορία των «μικρότερων πολυτελών» μοντέλων ήταν περίπου αναμενόμενη, ιδιαίτερα μετά την επιτυχία του Mini Cooper, το οποίο θεωρείται και ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Α1 στην κατηγορία.

Εξωτερικά το Α1 Metroproject Quattro είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις σε σχέση με το Mini Cooper καθώς έχει μήκος 3,9 μέτρα, πλάτος 1,75 μέτρα και ύψος 1,4 μέτρα.

Μπροστά ξεχωρίζει η χαρακτηριστική για τα μοντέλα της Audi ευμεγέθης μάσκα, που χαρίζει μια δυναμική χροιά στο Α1 αλλά και τα φανάρια με τα τονισμένα LED φωτιστικά σώματα.

Γνώριμο σχεδιαστικά είναι και το πίσω τμήμα του οχήματος με τα μεγάλα φανάρια και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης να ξεχωρίζουν.

Ισχυρό χαρτί του νέου μοντέλου αναμένεται να είναι το εσωτερικό, που από τις πρώτες φωτογραφίες δείχνει ιδιαίτερα νεανικό και πρωτότυπο με τις «νέες τεχνολογίες» να έχουν την τιμητική τους.

Ο κινητήρας παίρνει ζωή από ένα μπουτόν εκκίνησης που βρίσκεται πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων, ενώ στο νέο Α1 το κλειδί έχει αντικατασταθεί από μια κάρτα – πλακέτα που εισέρχεται σε μια ειδική οπή στο κάτω μέρος του ταμπλό. Μέσω αυτής ο οδηγός ελέγχει και διάφορα άλλα περιφερειακά συστήματα του οχήματος.

Μεγάλο μέρος του εσωτερικού έχει επενδυθεί με ιδιαίτερα μαλακά υλικά, ενώ όμορφο είναι το τιμόνι, το κάτω τμήμα του οποίου είναι οριζόντιο, όπως στα αγωνιστικά της Formula 1.

To A1 έχει και οικολογικές ανησυχίες καθώς διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 41 ίππων. Ωστόσο διαθέτει ένα TFSI μοτέρ 1,4 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 150 ίππους, ενώ λογικό είναι η γκάμα των κινητήρων που θα φορά να διευρυνθεί καθώς το group της Audi έχει ένα ευρύ φάσμα γρήγορων και αξιόλογων μηχανικών συνόλων.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία το νέο Α1 θα κάνει την επίσημη εμφάνιση στους δρόμους το 2009. Εφόσον η τιμή του είναι ευθέως ανταγωνιστική με του Mini Cooper (το 1,6 με τα 120 άλογα κοστίζει περί τα 21.500 ευρώ) η επιτυχία πρέπει να θεωρείται δεδομένη στην ελληνική αγορά.

Σε κάθε περίπτωση θα διευρύνει τον ανταγωνισμό σε μια «κατηγορία» με ελάχιστες παρουσίες, ενώ με ενδιαφέρον πρέπει να αναμένονται και οι απαντήσεις των υπολοίπων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως π.χ. της Alfa Romeo.
 
Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v