911 Τurbo Cabrio: Cool βόλτες & επιδόσεις πίστας

Με 480 ίππους στο δεξί πόδι αλλά και μια μαλακή οροφή που ανοίγει σε μόλις 20 δευτερόλεπτα το δίλημμα χαλαρό cruising ή αγωνιστική οδήγηση αποκτά ξεχωριστή όσο και ενδιαφέρουσα σημασία. Η νέα Porsche 911 Turbo Cabrio μπορεί να κάνει και τα δύο εξίσου καλά.

Η 20ετής παράδοση της 911 Turbo με την κλασσική μαλακή οροφή συνεχίζεται με τη νέα Cabriolet, ένα κορυφαίο μοντέλο το οποίο προσφέρει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων συνδυάζοντας όμως ταυτόχρονα την απόλαυση του ανοικτού ουρανού.

Η 911 Turbo Cabriolet διαθέτει έναν 6κύλινδρο κινητήρα μπόξερ 3,6 λίτρων με διπλό τούρμπο και σύστημα και σύστημα μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου αποδίδοντας 480 ίππους και 620Nm ροπής στις 1.950 σ.α.λ. Επιπλέον με το νέο προαιρετικό πακέτο ”Sport chrono turbo” το οποίο διαθέτει μια λειτουργία υπερπλήρωσης η ροπή μπορεί να φθάσει έως και τα 680Nm.

Η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων επιταχύνει από τα 0 στα 100χλμ σε μόλις 4 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να προσεγγίζει τα 310χλμ.

Παρά την ειδική για ανοικτό μοντέλο ενίσχυση του πλαισίου και το σύστημα προστασίας από ανατροπή με τα roll bars που ανασηκώνονται πίσω από τα πίσω καθίσματα η 911 Cabriolet ζυγίζει μόνο 70 κιλά περισσότερο από την Coupe. Παράλληλα η μαλακή οροφή των τριών στρωμάτων, η οποία ανοίγει και κλείνει πλήρως και αυτόματα μέσα σε 20 δευτερόλεπτα περίπου, μειώνει το κέντρο βάρους.

Σε συνδυασμό με την ανάρτηση που είναι ρυθμισμένη ειδικά για τις ανάγκες ενός ανοικτού αυτοκινήτου όπως αυτό και περιλαμβάνει ως βασικό εξοπλισμό την ενεργή ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), η νέα 911 Turbo Cabriolet προσφέρει τις σπορ επιδόσεις αλλά και υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε συνδυασμό με ”ζωντανή” συμπεριφορά.

Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,31, η 911 Turbo Cabriolet ταξιδεύει όπως ακριβώς και τα μοντέλα coupé. Χάρη στην πίσω αεροτομή, η οποία εκτείνεται αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από 120 χλμ./ώρα – και μάλιστα κατά 30 mm περισσότερο απ’ ό,τι στην Coupé, το όχημα αυτό είναι το μόνο ανοικτό αυτοκίνητο παραγωγής που δημιουργεί αρνητική άντωση στον πίσω άξονα.

Το σύστημα ευστάθειας της Porsche (PSM) και το ελεγχόμενο σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης (PTM) και τετρακίνησης συμβάλλουν επίσης στις ξεχωριστές επιδόσεις.

Το σύστημα αυτό διαθέτει έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη και, ανάλογα με τις απαιτήσεις, μεταφέρει την κίνηση στον μπροστινό ή τον πίσω άξονα, ενώ η αντίδρασή του – με διαστήματα παρέμβασης που δεν υπερβαίνουν τα 100 milliseconds – είναι ταχύτερη από την αντίδραση του κινητήρα στις μεταβολές φορτίου.

Επιπλέον διαθέτει ένα από τα ισχυρότερα συστήματα φρένων. Η εξαπίστονες σταθερές δαγκάνες μπροστά προέρχονται από την Porsche Carrera GT. Προαιρετικά στην 911 Turbo Cabriolet μπορεί να τοποθετηθεί και το σύστημα κεραμικών φρένων (PCCP) που είναι δοκιμασμένο από την Porsche σε αγώνες και διαθέτει μειωμένο βάρος.

Ο πλούσιος κατάλογος του βασικού εξοπλισμού της 911 Turbo Cabriolet περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και προβολείς Bi-Xenon, ζάντες χυτού κράματος 19 ιντσών με δίχρωμη απόχρωση, σύστημα κλιματισμού, ανεμοθραύστη, καθώς και το σύστημα διαχείρισης επικοινωνιών Porsche Communication Management (PCM) – με σύστημα πλοήγησης, έγχρωμη οθόνη 5,8 ιντσών και το ηχοσύστημα surround της Bose.

Η νέα 911 Turbo Cabriolet θα είναι διαθέσιμη - κατόπιν παραγγελίας – από τα μέσα Σεπτεμβρίου 2007, σε τιμή που δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v