Νέο Honda Type R: Στις επάλξεις της ταχύτητας!

Το κόκκινο φόντο στο λογότυπο της Honda μεταφραζόταν σχεδόν πάντοτε σε οδηγική απόλαυση, εκρηκτικές επιδόσεις και τεχνολογία αιχμής. To νέο Type R διαθέτει όλα τα παραπάνω μαζί με μια εντυπωσιακή φουτουριστική σχεδίαση αλλά και... αγωνιστικές ”πινελιές”.

του Αρη Δαμουλάκη

Το κόκκινο φόντο στο λογότυπο της Honda μεταφραζόταν σχεδόν πάντοτε σε οδηγική απόλαυση, εκρηκτικές επιδόσεις και τεχνολογία αιχμής. Το νέο Honda Type R συνεχίζει την ”πολεμική” προϊστορία του προηγούμενου μοντέλου, προσφέροντας όμως, μεταξύ άλλων, ένα μοναδικό σχήμα και... ένα άλογο παραπάνω.

Όπως κάθε Honda που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και το νέο Type R έχει κινητήρα που φαίνεται να νιώθει καλύτερα στις υψηλές στροφές.

Για την ακρίβεια ο δίλιτρος 16βάλβιδος κινητήρας αποδίδει 201 άλογα στις 7.800 σ.α.λ., η μέγιστη ροπή των 19,7kgm έρχεται κάπου στις 5.600 σ.α.λ., ενώ η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 235χ.α.ω. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 6,6 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ σε ό,τι αφορά τη διάταξη των αναρτήσεων εξοπλίζεται με γόνατα McPherson και αντιστρεπτική μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω (επίσης αντιστρεπτική).

Εξωτερικά το νέο Type R μάλλον δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχο, καθώς διατηρεί τις εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές του απλού Civic υιοθετώντας ωστόσο ”αγωνιστικές” πινελιές. Πέρα από τα λογότυπα με το κόκκινο φόντο, οι κρυστάλλινες επιφάνειες έχουν δώσει τη θέση τους σε μαύρα κυψελοειδή πλαστικά, ενώ οι ζάντες είναι πλέον μεγαλύτερες αφού φορά 18άρες.

To πλαίσιο του νέου Type R έχει δεχθεί τις περιποιήσεις των ”σχεδιαστών” της Honda ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η ακαμψία του μοντέλου. Ειδικότερα δέχθηκε ενισχύσεις στο πάτωμα, στην περιοχή των αναρτήσεων, ενώ υπάρχουν και δοκοί ασφαλείας.

Στο φουτουριστικό εσωτερικό δεσπόζουν τα όμορφα καθίσματα τύπου μπάκετ, ο όμορφος λεβιές ταχυτήτων και η μεταλλική πλακέτα μπροστά από αυτόν, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός πλαισίου. Η κεντρική κονσόλα δεν έχει ουσιαστικές διαφορές από εκείνη του απλού μοντέλου ωστόσο αποπνέει μια πιο σπορ αίσθηση.

Στο εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, αυτόματα φώτα, cruise control, διζωνικός κλιματισμός, πληθώρα αερόσακων, υπολογιστής ταξιδίου, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από τις 30.000 ευρώ περίπου.

Το νέο Type R αναμένεται στη χώρα μας τον Απρίλιο και η επιτυχία του (τηρουμένων των αναλογιών) πρέπει να θεωρείται λίγο – πολύ δεδομένη, λαμβάνοντας υπόψη αυτά που προσφέρει, τις επιδόσεις και την οδηγική ευχαρίστηση που υπόσχεται.

Άλλωστε τα Honda δεν χρειάζονται πλέον συστάσεις για τα ”αλεξίσφαιρα” μοτέρ, την παροιμιώδη αξιοπιστία, την τεχνολογική εξέλιξη που υιοθετούν και για- προκειμένου για μοντέλα σαν αυτό– την εκτόξευση της αδρεναλίνης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v