Με ιδιαίτερη επιτυχία και περισσότερες από 80 πρεμιέρες ολοκληρώθηκε η 77η Διεθνής Έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης που φέτος διήρκησε από τις 8 έως 18 Μαρτίου.
Την τιμητική τους είχαν, μεταξύ άλλων, τα υβριδικά μοντέλα και γενικότερα τα οχήματα που ”σέβονται” το περιβάλλον, χωρίς βέβαια να απουσιάζουν τα κλασσικά βενζινοκίνητα οχήματα.
Στη Γενεύη εντυπωσίασαν το νέο Audi A5, η Aston Martin Vantage roadster, ενώ ιδιαίτερη αίσθηση δημιούργησε η BMW με την Μ5 Τouring, την 3θυρη σειρά 1, την Alpina B5 και Β3, αλλά και τις Χ5 και σειρά 3.
H Citroen παρουσίασε το C-Crosser, ενώ ηχηρή ήταν η παρουσία της Jaguar με επετειακές εκδόσεις των μοντέλων XJ, X-Type και S-Type αλλά και την XJR.
Ξεχώρισαν επίσης η Lamborghini Gallardo Superleggera, η απάντηση της Lexus στην Μ3, που ακούει στο όνομα IS-F, η θηρηιώδης Maybach 62S, η Mercedes C-Class, το Mini One, τα Opel GT και Corsa OPC αλλά και η Rolls Royce Drophead coupe.
Ενδιαφέρον προκάλεσε ακόμα το Saab 9-3 Biopower, το Honda hybrid sport concept, το Fiat Panda Gasmobil και το Ford Focus Turnier (Gasmobil).
Αίσθηση προκάλεσε επίσης το Nissan 350Z με το νέο κινητήρα των 313 ίππων, το νέο Smart, το Suzuki WRC, ενώ ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν το ”περίπτερο” της VW με το Passat R36, το Golf Variant αλλά και το Passat Blue Motion.
H Εκθεση σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους είχε αφιέρωμα σε οίκους περιφερειακών εξαρτημάτων και αναβάθμισης μοντέλων (ξεχώρισαν η BBS και η Βrabus) αλλά και σε αξεσουάρ για γκαράζ.
Το πρώτο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης πραγματοποιήθηκε το 1905 και από αυτό έχουν παρελάσει μοντέλα θρύλοι στην ιστορία της αυτοκίνησης όπως η Mercedes SSK, το Fiat 500 Topolino, η BMW 326, η Jaguar XK 120, η Lancia Flaminia, η Ferrari Dino και πολλά άλλα οχήματα.