Ford Focus CC: Χώροι και ασφάλεια... στην ύπαιθρο

Το Ford Focus CC είναι το νέο μέλος της παρέας των κουπέ καμπριολέ. Το νέο Focus εμφανίζει εντελώς νέο ”πρόσωπο” ενώ το δυνατό του σημείο είναι οι εξαιρετικά μεγάλοι για την κατηγορία του χώροι και η ασφάλεια. Θα κυκλοφορήσουν δύο εκδόσεις που περιλαμβάνουν κινητήρια σύνολα 1,6 και 2,0 λίτρων- με το δεύτερο να είναι σαφώς προτιμώτερο, αφού τα 1600 κυβικά προσφέρουν οριακά επαρκείς επιδόσεις.

Η πολυάριθμη και γοργά αναπτυσσόμενη παρέα των κουπέ καμπριολέ ετοιμάζεται να δεχθεί νέο μέλος το Μάρτιο του 2007 με την άφιξη του Ford Focus CC.

Το τελευταίο αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη προσπάθεια της γνωστής φίρμας στα CC, μιας ιδιαίτερα ελκυστικής κατηγορίας που δέχεται συνεχώς νέα μέλη όπως το Astra Twin Top, το VW EOS κλπ.

Εξωτερικά το νέο Focus CC ομοιάζει στις απλές εκδόσεις μόνο στο εμπρός μέρος, καθώς πίσω η ύπαρξη της ανοιγοκλειόμενης οροφής έχει αλλάξει άρδην την εικόνα του μοντέλου. Μάλιστα για την ”βελτιστοποίηση” του αισθητικού αποτελέσματος τη σχεδίαση έχουν αναλάβει από κοινού η Ford με τον οίκο Pininfarina.

Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με δύο κινητήρες 1,6 και 2,0 λίτρων αντίστοιχα. Με τον μικρότερο κινητήρα των 100 ίππων η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 182 χ.α.ω., ενώ τα πρώτα 100χλμ έρχονται σε περίπου 13,5 sec.

Καλύτερα τα καταφέρνει ο δίλιτρος των 145 ίππων αφού επιταχύνει το όχημα (0-100) σε 10+ δευτερόλεπτα με την τελική να προσεγγίζει τα 205 χλμ. Ουσιαστικά ο μικρότερος κινητήρας προσφέρει οριακά επαρκείς επιδόσεις στο σχετικά βαρύ όχημα χωρίς μάλιστα να προσφέρει σημαντικά μικρότερη κατανάλωση, συγκριτικά πάντοτε με το δίλιτρο σύνολο.

Το εσωτερικό είναι σε γενικές γραμμές πανομοιότυπο με αυτό των απλών Focus παραμένοντας ποιοτικό και ”ευχάριστο”. Οι χώροι είναι επαρκείς τόσο για τους μπροστινούς όσο και τους πίσω επιβάτες οι οποίοι δεν θα χρειαστεί να κάνουν ουσιαστικές παραχωρήσεις. Με κλειστή την οροφή ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται στα 534 λίτρα περίπου, ενώ όταν είναι ανοικτή μειώνεται στα 248 λίτρα.

Το αμάξωμα του νέου μοντέλου έχει δεχθεί ενισχύσεις σε διάφορα σημεία ώστε να αυξηθεί η αντοχή στις στρεβλώσεις ενώ αξίζει να σημειωθεί η ύπαρξη των εκτινασσόμενων roll bars, που αναλαμβάνουν δουλειά σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος.

Το νέο Focus CC αναμένεται στην Ελλάδα το Μάρτιο του 2007, ενώ οι τιμές του δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. Είναι πάντως λογικό η τιμή (1,6 κ.εκ.) να κυμαίνεται στα επίπεδα των Astra Twin Top και Μegane CC, δηλαδή χαμηλότερα των 24.000 ευρώ (κατά προσέγγιση), παρά σε εκείνα των EOS ή του 307 CC που εκκινούν από τα 26.000 ευρώ περίπου.

Το μοντέλο αναμένεται να βρεθεί στο επίκεντρο της προσοχής των υποψήφιων αγοραστών με όπλα τη συμπεριφορά στο δρόμο, τους χώρους και ενδεχομένως την τιμή. Στην περίπτωση του δίλιτρου κινητήρα θα προσθέταμε και τις ικανοποιητικές (για την κατηγορία) επιδόσεις.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v