Audi S3: Νέα... Sφαίρα για απαιτητικούς

Οσοι περιμένοντας τη νέα S 3 της Audi νόμιζαν ότι θα δουν ένα μίζερο ημι-αγωνιστικό αυτοκίνητο, θα διαψευστούν αφού η νέα... ”Sφαίρα” της γερμανικής φίρμας είναι ένα high class όχημα εξαιρετικών επιδόσεων: Εντυπωσιακή σχεδίαση, συμπαγείς γραμμές και 265 άλογα.

Εντυπωσιακή σχεδίαση, συμπαγείς γραμμές και 265 άλογα: Η νέα... Sφαίρα της Audi κάνει το ντεμπούτο της το Φθινόπωρο και θέτει νέα όρια στον ανταγωνισμό.

Η γερμανική φίρμα λανσάρει την ομολογουμένως εξαιρετική δεύτερη γενιά του S3 που διαφοροποιείται αισθητά τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εξωτερικό από τον πρόγονό του.

Το τετρακίνητο νέο μοντέλο μπορεί να διαθέτει ένα ποιοτικό εσωτερικό και να παρέχει όλες τις ανέσεις, όμως πάνω από όλα είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που απευθύνεται σε λάτρεις της οδήγησης. Όλα τα υπόλοιπα έπονται και αυτό φαίνεται να είχαν κατά νου οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει πλέον 265 άλογα (θυμίζουμε: όσο και μια BMW 130M και περισσότερα από την 147 GTA και από τις Porsche με τον κινητήρα των 2,7 λίτρων), επιταχύνει το όχημα στα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 5,7 sec με την τελική να σταματά στο γνωστό φράγμα των 250 χ.α..ω.

Ο TFSI των 2.000 κ.εκ. διαθέτει πλέον μια νέα τουρμπίνα που δουλεύει στα 1,2 bar αλλά και ένα νέο intercooler για χαμηλότερη θερμοκρασία. Αλλαγές υπήρξαν επίσης στις κυλινδοκεφαλές, στο σύστημα ψεκασμού αλλά και σε άλλα ”περιφερειακά” συστήματα. Ως αποτέλεσμα, το πλήρες απόθεμα της ροπής (35 kgm) είναι διαθέσιμο στο δεξί πόδι του οδηγού από τις 2.500 στροφές περίπου και παραμένει έως τις 5.000.

Οι αναρτήσεις του S3 περιέχουν περισσότερο αλουμίνιο, ενώ όπως είναι φυσικό διαθέτουν σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ. Συνολικά το όχημα είναι 2,5 εκατοστά χαμηλότερο.

Εξωτερικά οι επιθετικές καταβολές του οχήματος ορίζονται από τους νέους προφυλακτήρες, τους αεραγωγούς, τις 18άρες ζάντες και φυσικά το κόκκινο λογότυπο της σειράς S.

Στο εσωτερικό είναι διάχυτη η σπορ αίσθηση με τα λογότυπα S3, το τιμόνι που είναι επίπεδο στο κάτω μέρος αλλά και τα διάτρητα πεντάλ. Σε κάθε περίπτωση η συναρμογή και τα υλικά είναι εξαιρετικά και η συνολική εικόνα δεν παραπέμπει σε μίζερο ημι-αγωνιστικό αυτοκίνητο αλλά σε high class όχημα εξαιρετικών επιδόσεων.

Οι επίσημες τιμές στην Ελλάδα δεν έχουν ανακοινωθεί. Στη Γερμανία αποτιμάται κάτι παραπάνω από 35.000 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v