Nissan 350Z: Στο μυαλό του οδηγού!

Δύναμη και εντυπωσιακή σχεδίαση, με αποκλειστικό στόχο την οδηγική ευχαρίστηση αυτού που κάθεται στο... αριστερό κάθισμα. Με 0-100 σε 5,8 sec και τελική στα 250 χ.α.ω. το Nissan 350Z μοιάζει να ήρθε για να κάνει τις ”ασφαλτοώρες” σας πιο διασκεδαστικές.

Το Nissan 350Z μοιάζει να έχει κατασκευαστεί με αποκλειστικό γνώμονα την οδηγική ευχαρίστηση και την τέρψη εκείνου που κάθεται στο αριστερό κάθισμα. Η μηχανή, οι αναρτήσεις, η πίσω κίνηση ακόμα και το μέτριο ”φινίρισμα” στο εσωτερικό υποδεικνύουν τον σπορ προσανατολισμό της Nissan.

Ο 6κύλινδρος κινητήρας του 350Ζ αποδίδει πλέον 300 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και επιταχύνει το όχημα έως τα πρώτα 100 σε 5,8 sec., ενώ η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 250 χ.α.ω.

Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, εξοπλίζεται με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων με τμήματα επεξεργασμένου αλουμινίου, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Οι πίσω αναρτήσεις περιλαμβάνουν ράβδους ελέγχου πρόσφυσης με ξεχωριστό αποσβεστήρα και ελατήριο.

Εξάλλου το έργο της ακινητοποίησης του οχήματος έχουν επωμισθεί τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo σε συνδυασμό με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 324 (εμπρός) και 322mm (πίσω) αντίστοιχα.

Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται 4 αερόσακοι, δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, δερμάτινο σαλόνι, ABS, ESP, ASR ζάντες αλουμινίου και όλες οι υπόλοιπες αυτονόητες ευκολίες όπως τα ηλεκτρικά παράθυρα κτλ.

Το Nissan διαθέτει αποκλειστικά δύο θέσεις οι οποίες δεν είναι όμοιες μεταξύ τους καθώς εκείνη του οδηγού έχει μεγαλύτερη υποστήριξη στους μηρούς και στο ”μαξιλάρι” γύρω από τους ώμους για καλύτερη υποστήριξη και σταθερότητα στις στροφές.

Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι τα τρία βασικά όργανα ενδείξεων μετατοπίζονται (ελαφρώς) ανάλογα με τη θέση του τιμονιού ώστε να βρίσκονται πάντα στο πεδίο ορατότητας του οδηγού.

Με τιμή που ξεκινά από τα 55.780 ευρώ ο υποψήφιος αγοραστής παίρνει δύναμη, εντυπωσιακή σχεδίαση, επιδόσεις και αν διαθέτει και ολίγο ταλέντο (χέρια) ιδιαίτερη οδηγική ευχαρίστηση.

Δεν παίρνει χώρους (λογικό και αναμενόμενο), ενώ θα στερηθεί και μια σχετική πολυτέλεια/ποιότητα στο εσωτερικό που για αυτοκίνητα της κατηγορίας δεν είναι μεν το πρωταρχικό στοιχείο, είναι όμως ζητούμενο λόγω του υψηλού τιμήματος.

Η αριστερή θέση υπόσχεται ουσιαστικά αποχαιρετισμό στους... γκρίζους κροτάφους, τουλάχιστον για όσo κρατά η διαδρομή.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v