Porsche 911 turbo: Νέο ”αφεντικό”

Η νέα Posrche 911 Turbo έρχεται να επιβεβαιώσει πως... ”άλλα τα μάτια του λαγού κι’ άλλα της κουκουβάγιας”. Εξηγούμαστε: Ακόμη πιο δυναμικό και όμορφο εξωτερικό από την προκάτοχό της, κινητήρας 3,6 λίτρων, 3,9 sec για τα πρώτα 100 χ.α.ω και τελική στα 310 χ.α.ω. Αν δεν κόστιζε αυτό το αυτοκίνητο 190.000 ευρώ, ποιο θα κόστιζε;

Η ”αγέραστη” 911 αποτελεί ίσως το σημαντικότερο μοντέλο της Porsche με την γκάμα των εκδόσεών της να εκτείνεται από την ”απλή” Carrera έως την καθαρόαιμη ημιαγωνιστική GT 3 RS.

Κάπου εκεί ενδιάμεσα βρίσκεται και η 911 turbo ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση για σχεδόν 30 χρόνια, εκπροσωπώντας επάξια την γερμανική φίρμα απέναντι στα ιταλικά supercars είτε αυτά λέγονται Ferrari, είτε Lamborghini.

H νέα Porsche 911 turbo φορά τον γνωστό 6κύλινδρο boxer κινητήρα χωρητικότητας 3,6 λίτρων που με τη συνδρομή διπλής υπετροφοδότησης αποδίδει περί τα 480 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. Εξίσου εντυπωσιακές είναι οι άλλες επιδόσεις καθώς χρειάζεται 3,9 sec για τα πρώτα 100 χ.α.ω και 7,8 sec για τα πρώτα 160 χ.α.ω. Η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 310 χ.α.ω. και η ροπή τα 62 kgm.

Aκόμα καλύτερες επιδόσεις προσφέρει η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο επιλογής σχέσεων τύπου Tiptronic αφού από στάση τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 3,7 sec.

Aν ο υποψήφιος αγοραστής επιθυμεί κάτι παραπάνω τότε μπορεί να επιλέξει το πακέτο sport chrono, που αυξάνει οριακά το overboost αλλά και την ροπή, στα 68 kgm. Σε κάθε περίπτωση η δύναμη δεν θα λείψει από τον οδηγό αφού το σύνολο της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.950 στροφές.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση διαθέτει δύο επιλογές (normal και sport) με τις ανάλογες ρυθμίσεις, ενώ οι αεριζόμενοι δίσκοι έχουν διάμετρο 350 χιλιοστών ανεξαρτήτως άξονα.

Άλλο ένα κλασικό στοιχείο για Porsche, η ”αναδιπλούμενη” πίσω αεροτομή υπάρχει και στην turbo. Πιο συγκεκριμένα μετά τα 120 χλμ. ένα τμήμα της αεροτομής ανασηκώνεται ώστε να προσδώσει την απαραίτητη σταθερότητα στο όχημα.

Εξωτερικά η νέα turbo δείχνει πιο δυναμική και πιο όμορφη από την προκάτοχό της με τους αεραγωγούς, τους προφυλακτήρες αλλά και τις 19αρες ζάντες να συμβάλλουν στην ”macho” εικόνα του οχήματος.

Η 911 turbo απαιτεί την εκταμίευση περίπου 190.000 ευρώ, ενώ η έκδοση με το κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic κοστίζει περί τα 5.000 ευρώ παραπάνω.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v