Golf R32: Δηλωμένο ”σπορ”

Το Golf R32 είναι σπορ και δεν το κρύβει. Με κινητήρα 3.200 κυβικών εκατοστών και 0– 100 σε 6,5 sec, μικρές αλλά χαρακτηριστικές εξωτερικές διαφοροποιήσεις το Golf R32 διατίθεται με δύο κιβώτια ταχυτήτων, καθώς και με όλες τις ανέσεις που ”κοντράρουν” ακόμα και upper class μοντέλα.

Ένα ολοκληρωμένο σπορ αυτοκίνητο με επιδόσεις που βάζουν τα γυαλιά σε οχήματα πολλών άλλων upper class κατηγοριών, αλλά παράλληλα ένα μοντέλο σχετικά φιλικό προς το χρήστη: Κάπως έτσι θα μπορούσε να σκιαγραφηθεί το Golf R32.

Το ”νέο” R32 μπορεί να κινηθεί ταχύτατα στις εθνικές οδούς, αλλά δεν θα προβληματιστεί ούτε στα στροφιλίκια των στενών επαρχιακών δρόμων ακόμα και σε βρεγμένο οδόστρωμα, με την τετρακίνηση (Haldex) να αναλαμβάνει τη μεταφορά έως και του 50% της συνολικής ροπής στον πίσω άξονα. Υπό κανονικές συνθήκες ωστόσο, η κατανομή διαμορφώνεται σε αναλογία 90/10 μπρος/πίσω.

Η διάταξη των αναρτήσεων ακολουθεί περίπου τη πεπατημένη, αφού μπροστά υπάρχουν τα γόνατα McPherson με αντιστρεπτική, ενώ πίσω αναλαμβάνουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι επίσης με αντιστρεπτική ράβδο.

Με κινητήρα 3.200 κυβικών εκατοστών και 0– 100 σε 6,5 sec (6,2 με το κιβώτιο DSG) το Golf στέκεται επάξια σε κάθε επίδοξο αντίπαλο που θα πετάξει το γάντι, ενώ εξίσου ικανοποιητικές είναι και οι ενδιάμεσες ρεμπρίζ. Το δύσκολο έργο της ακινητοποίησης του οχήματος έχουν αναλάβει δύο δίσκοι διαμέτρου 345 mm εμπρός και 310 mm πίσω.

Εξωτερικά οι κύριες διαφορές με τα υπόλοιπα Golf (ουσιαστικά με το μικρότερο GTI των 200 ίππων) αφορούν τη μάσκα, τους αεραγωγούς, τις 18αρες ζάντες, τις- τοποθετημένες στο κέντρο του οχήματος– εξατμίσεις και φυσικά το λογότυπο R 32 που κοσμεί το όχημα. Ωστόσο οι διαφοροποιήσεις θα μπορούσαν να είναι εντονότερες και να συνάδουν με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του οχήματος, αλλά και τα έξτρα χρήματα που θα κληθεί να καταβάλλει ο υποψήφιος αγοραστής.

Μεγάλες διαφορές δεν παρουσιάζονται ούτε στο εσωτερικό, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα λείψει κάτι από τον οδηγό. Πολύ όμορφο το τιμόνι με το τετραγωνισμένο κάτω τμήμα (διατίθεται και στο GTI αλλά παραμένει ούτως ή άλλως κομψό), ενώ εντυπωσιακά είναι τα τύπου μπάκετ καθίσματα που φέρνουν μια... WRC αύρα.

Κατά τα άλλα διαθέτει έξι αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό Climatronic δύο ζωνών, ΑΒS, ESP, ASR, προβολείς xenon και ραδιοCD (RCD 300) με 8 ηχεία. Το κιβώτιο DSG χρεώνεται 2.000 ευρώ και κάτι, παραπάνω.

Kαι μια μικρή λεπτομέρεια που για ορισμένους ίσως έχει τη σημασία της: To R 32 προσφέρεται και σε πεντάθυρη έκδοση.

Η βασική τιμή για το R32 με το ”απλό” κιβώτιο ξεκινά από τα 40.550 ευρώ στην τρίθυρη έκδοση και από τα 41.580 ευρώ για την πεντάθυρη έκδοση.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v