Τον οδηγό της BP Ford World Rally Team, Marcus Grönholm επέλεξε η Ford για την προώθηση του νέου, σπορ S-MAX MPV.
Δύο Φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι και οδηγός της BP Ford World Rally team 2006, ο Marcus Grönholm δοκίμασε το το S-MAX και σύμφωνα με την εταιρία δήλωσε ”πραγματικά εντυπωσιασμένος!”.
Ο Grönholm είναι εξοικειωμένος με την οδήγηση δυναμικών και πανίσχυρων αυτοκινήτων. Από το 1987 που ξεκίνησε την καριέρα του στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει συμμετάσχει σε 124 παγκόσμια ράλι και έχει κερδίσει σε 20 από αυτά. Αλλά μακριά από τη σκόνη και το χώμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, ακόμα και αυτός ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων πρέπει να ταξιδεύει σε δημόσιους δρόμους και συχνά με την οικογένειά του.
”Με τρία παιδιά ηλικίας από 9 μέχρι 15 ετών, ο Marcus και η γυναίκα του, Teresa, εκτιμούν τις ανέσεις ενός οικογενειακού αυτοκινήτου, ενώ για τον ίδιο των Grönholm, η δυναμική συμπεριφορά μπορεί να κάνει τη διαφορά, προσδίδοντας σε ένα κοινότοπο ταξίδι τη διάσταση μιας απολαυστικής εμπειρίας. Και σ’ αυτό τον τομέα το Ford S-MAX τα καταφέρνει απόλυτα”, αναφέρει η ανακοίνωση της Ford.
”Για μένα, το νέο S-MAX διαθέτει μία πραγματικά μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση, κυρίως σε άποψη προφίλ. Εκείνο που με έχει εντυπωσιάσει ιδιαίτερα είναι το εσωτερικό του που θυμίζει cockpit. Είμαι ψηλός αλλά η θέση οδήγησης είναι άνετη, ενώ υπάρχει άφθονος χώρος για τους πίσω επιβάτες”.
Εκτός του ότι είναι το πρώτο όχημα παραγωγής της Ford που προβάλλει τη δυναμική, νέα ’κινητική’ σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας, το S-MAX φέρει επίσης το πρωτοποριακό FoldFlatSystem της Ford για την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει μέγιστη ευελιξία και ευκολία χρήσης για τις διαφορετικές μεταφορικές ανάγκες των σύγχρονων οικογενειών, όπως ο Marcus, η Teresa Grönholm και τα τρία παιδιά τους: ”Είμαι οικογενειάρχης και ίσως γι’ αυτό οι χώροι και η ευελιξία εσωτερικού είναι παράγοντες πρωταρχικής σημασίας για μένα. Αναδιπλώνοντας απλά τα πίσω καθίσματα, δημιουργείται ένας αρκετά μεγάλος χώρος φόρτωσης, ικανός να χωρέσει οτιδήποτε χρειαστεί να μεταφέρω”.
Ο επαγγελματίας οδηγός φέρεται εντυπωσιασμένος και από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. ”Η ικανότητά του να μεταφέρει μέχρι επτά άτομα είναι μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά το S-MAX, στην ουσία, παίρνει πνοή ζωής στο δρόμο” προσθέτει. ”Έχει σπορ αίσθηση, συμπεριφέρεται προβλέψιμα και πολύ δυναμικά, όπως ένα πολύ μικρότερο αυτοκίνητο. Επίσης μου αρέσει η γνήσια αίσθηση ισχύος από τον κινητήρα 220PS”.
Ο θαυμασμός του Grönholm για το κορυφαίο της σειράς S-MAX με 5-κύλινδρο κινητήρα 2.5 220PS Duratec κορυφώνεται από στις επιδόσεις. Σ’ αυτή την έκδοση, το νέο Ford S-MAX μπορεί να φτάσει την τελική ταχύτητα των 230 χλμ. Η επιτάχυνση είναι εξίσου δυναμική, 0 - 100χλμ σε 7.9 δευτερόλεπτα μόνο. ”Οι τιμές αυτές επιτρέπουν στο S-MAX να ανταγωνίζεται τα πιο σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων”, εκτιμά η Ford.
Το νέο Ford S-MAX αυτή τη στιγμή λανσάρεται σε όλη την Ευρώπη. Το νέο μέλος της οικογένειας Ford, που τοποθετείται ανάμεσα στο Mondeo και το νέο Galaxy, έχει εξελιχθεί αποκλειστικά στους κόλπους της εταιρίας και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford Ευρώπης, στο Genk του Βελγίου.