Έτοιμη η Peugeot για το 2023

Η Peugeot πρωταγωνίστησε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Η εμβληματική εταιρία αποκάλυψε στο Παρίσι, το 408 fastback.
Έτοιμη η Peugeot για το 2023

Η γαλλική μάρκα επιβεβαίωσε την επιταχυνόμενη στρατηγική της για τον εξηλεκτρισμό, αλλά και την εφευρετικότητά της. Το καινοτόμο 408 βρισκόταν στο περίπτερο με έναν απροσδόκητο τρόπο, θεατό από κάθε γωνία όντας μέσα σε μια διάφανη σφαίρα.

Οι λάτρεις της ηλεκτροκίνησης υψηλών επιδόσεων θαύμασαν το υβριδικό υπεραυτοκίνητο 9X8, το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε Σαλόνι Αυτοκινήτου, καθώς και το 508 PSE, με υβριδική ισχύ 360 ίππων που αναπτύχθηκε από την ίδια ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών.

Ανακοινώθηκε ότι η Peugeot θα έχει την ευρύτερη διαθέσιμη ηλεκτρική προσφορά στην Ευρώπη το 2023:

- Όλα τα μοντέλα της Peugeot θα είναι διαθέσιμα με ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης από το 2023.

- Η γαλλική μάρκα προσφέρει την ευρύτερη γκάμα λύσεων ηλεκτρικής μετακίνησης στην Ευρώπη.

- Νέος υβριδικός κινητήρας για τα 3008 και 5008,

- Ρεκόρ απόδοσης για τα νέα E-208, E-3088 και E-308 και E-,

Το 2023 θα είναι μια χρονιά ισχυρής επιτάχυνσης στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της γαλλικής μάρκας: από το πρώτο εξάμηνο του 2023, όλα τα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης.

Αυτό θα δώσει στη μάρκα την ευρύτερη «ηλεκτρονική επιλογή» στην Ευρώπη, με πολλά νέα μοντέλα και τεχνολογίες. Από ηλεκτρικά ποδήλατα έως φορτηγά, ηλεκτρονικά σκούτερ και επιβατικά αυτοκίνητα, η φίρμα θα καλύψει όλες τις ανάγκες ηλεκτρικής μετακίνησης και θα κάνει ένα περαιτέρω βήμα προς τον στόχο της να επιτύχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, 100% πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.

Η εισαγωγή νέων υβριδικών κινητήρων από τις αρχές του 2023, αρχικά στα 3008 και 5008, θα διευρύνει την τεχνολογική προσφορά. Προσφέρει νέες ηλεκτρικές λύσεις μπαταρίας 100% στα E-208 και E-308, κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και δύο τετρακίνητα plug-in υβριδικά.



Peugeot 408

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν το καινοτόμο 408, το οποίο  παρουσιάστηκε με θεαματική σκηνοθεσία. Εκτός από τις τέσσερις εκδόσεις του νέου 408, τις οποίες οι επισκέπτες της έκθεσης είδαν, υπήρχε και ένα αυτοκίνητο που ήταν εγκατεστημένο στην «Σφαίρα», μια εξαιρετική κατασκευή ύψους άνω των 6 μ., διαφανής και περιστρεφόμενη, η οποία επέτρεψε στους επισκέπτες να δουν τις πολλές πτυχές του απροσδόκητου σχεδιασμού του από όλες τις γωνίες. Η «Σφαίρα» εγκαταστάθηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο σε ένα μουσείο τέχνης που βρίσκεται στην περιοχή Lens της Γαλλίας,

Το νέο 408 πρόσφερε στους επισκέπτες της Έκθεσης Αυτοκινήτου μια νέα απόδειξη της εφευρετικότητας των ομάδων της Peugeot, οι οποίες προσφέρουν μια πρωτοφανή fastback σιλουέτα στην κορυφή της κατηγορίας C.

Απροσδόκητο επειδή είναι διαφορετικό, αυτό το εξαιρετικό μοντέλο της Peugeot προσφέρει, εκτός από το αιλουροειδές του ύφος και τη μοναδική του εμφάνιση, εξαιρετική μηχανική που επικεντρώνεται στην αποδοτικότητα και την έξυπνη ηλεκτροκίνηση, με δύο επαναφορτιζόμενους υβριδικούς κινητήρες 180 και 225 ίππων, καθώς και τις συγκινήσεις που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής που είναι αφιερωμένες στην οδηγική απόλαυση.

Peugeot 9X8

Ένα από τα πιο ελκυστικά εκθέματα του περιπτέρου ήταν επίσης το 9X8 Hybrid Hypercar, το καινοτόμο αυτοκίνητο που συμμετέχει στην κατηγορία Le Mans Hypercar του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) από τον Ιούλιο. Το 2023, η Peugeot και το 9X8 θα βρίσκονται στο εξαιρετικό γεγονός της 100ης έκδοσης των 24 ωρών του Le Mans. Με την πρωτοφανή ρευστότητά του, την αιλουροειδή εμφάνισή του και τον υβριδικό κινητήρα του (V6 twin-turbo με 707 ίππους στο πίσω μέρος και ηλεκτροκινητήρα με 272 ίππους στο εμπρός μέρος), το 9X8 αποτελεί σημείο αναφοράς στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης των μοντέλων μαζικής παραγωγής της μάρκας.

Η εξέλιξη αυτή βρήκε εφαρμογή στο 508 PSE, το οποίο ήταν επίσης παρόν στο περίπτερο στην έκδοση SW. Δημιουργήθηκε από την ίδια ομάδα που δημιούργησε το PEUGEOT 9X8, τροφοδοτείται από έναν υβριδικό κινητήρα που συνδυάζει αποδοτικότητα και υψηλές επιδόσεις (360 ίπποι) και είναι εξοπλισμένο με ηλεκτροκίνητη τετρακίνηση για εξαιρετική οδηγική απόλαυση.



Peugeot E-Expert Hydrogen

Η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης χωρίς εκπομπές ρύπων που ταιριάζει απόλυτα στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, προσφέρεται ήδη στο μεσαίου μεγέθους επαγγελματικό όχημα της Peugeot, το E-Expert Hydrogen. Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι είναι δυνατόν να ανεφοδιαστεί πλήρως με υδρογόνο σε τρία λεπτά, δίνοντάς μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων, ανεξάρτητα από τον χρόνο που δαπανάται για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.

Με αυτονομία 400 χλμ., ισχύ 100 kW και ροπή 260 Nm, μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1.000 κιλά σε όγκο φορτίου 6,1 m3.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v