Ο ηλεκτρισμός διαπερνά την Peugeot

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Peugeot είναι έτοιμη για να κάνει την ολομέτωπη επίθεση της στην αγορά αυτοκινήτων λανσάροντας την μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών στην Ευρώπη.
Ο ηλεκτρισμός διαπερνά την Peugeot

Το 2023, η γαλλική εταιρεία θα διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών στην Ευρώπη. Όλα τα μοντέλα της θα διατίθενται με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης από το 2023. Προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα λύσεων ηλεκτρικής κινητικότητας στην Ευρώπη. Λανσάρει νέο υβριδικό κινητήρα για τα 3008 και 5008. Κορυφαία αποδοτικότητα για τα E-208, E-308 και E-308 SW. Νεο 100% ηλεκτρικό scooter, το e-Streetzone.

Εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης

Το 2023 θα είναι μια χρονιά ταχύτατης ανάπτυξης του εξηλεκτρισμού της γκάμας της Peugeot: από το πρώτο εξάμηνο του 2023, όλα τα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης.

Αυτό θα εξασφαλίσει στη μάρκα την πληρέστερη «ηλεκτρική προσφορά» στην Ευρώπη, με πολλά νέα μοντέλα και τεχνολογίες. Από ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι επαγγελματικά οχήματα, ηλεκτρικά scooters, και επιβατικά αυτοκίνητα, θα καλύψει όλες τις ανάγκες ηλεκτρικής μετακίνησης, κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από την επίτευξη μηδενικών ρύπων με 100% πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2030.

Η εισαγωγή νέων υβριδικών κινητήρων από τις αρχές του 2023, αρχικά στα 3008 και 5008, θα διευρύνει την τεχνολογική προσφορά, εμπλουτίζοντας με νέες λύσεις μπαταριών στο Ε-208 και Ε-308, κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, καθώς και plug-in υβριδικά μοντέλα, με κίνηση στους δύο και τους τέσσερις τροχούς.



Νέα υβριδική τεχνολογία

Το 2023 θα είναι μία "ηλεκτρική χρονιά" για την μάρκα, καθώς η μάρκα θα παρουσιάσει νέα μοντέλα και τεχνολογίες στη γκάμα της.

Η Peugeot θα είναι η πρώτη μάρκα του Ομίλου Stellantis που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων, δίνοντας και πάλι έμφαση στην επιθυμία της να προσφέρει πρόσβαση στην ηλεκτροκίνηση, σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

Η νέα αυτή γενιά κινητήρων υβριδικής τεχνολογίας που εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα οικονομίας και ευκολία χρήσης, θα εφοδιάζει αρχικά τα SUV μοντέλα 3008 και 5008, και στη συνέχεια θα περάσει και σε άλλα μοντέλα της γκάμας.

Νέο ρομποτικό αυτόματο κιβώτιο

Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης περιλαμβάνει τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, που συνδυάζεται με ένα νέο ρομποτικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε μία μπαταρία των 48V η οποία φορτίζεται κατά την οδήγηση, η συγκεκριμένη τεχνολογία εξασφαλίζει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές καθώς και κατά 15% μείωση της κατανάλωσης. Δίνει επίσης και τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές σε απόσταση μέχρι 1 χλμ. και με χαμηλή ταχύτητα, καλύπτοντας σύντομες αστικές διαδρομές.

100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα

Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της, πρόκειται να εμπλουτιστεί το 2023 με την άφιξη των νέων E-308 και Ε-308SW. Η Peugeot θα είναι ένας από τους πρώτους Ευρωπαίους κατασκευαστές που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτροκίνητο μοντέλο station wagon. Με τις εκδόσεις σεντάν και station wagon, η μάρκα με σήμα το λιοντάρι θα μπορεί πλέον να ικανοποιήσει απόλυτα όλες τις ανάγκες των πελατών του segment C, οι οποίοι επιθυμούν να κάνουν το βήμα της μετάβασης προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών.



Δυνατός ηλεκτροκινητήρας

Ο δυναμισμός και η οδηγική απόλαυση, θεμελιώδη συστατικά του DNA της Peugeot, αποτέλεσαν τον πυρήνα της εξέλιξης αυτών των καινούργιων μοντέλων, που εφοδιάζονται και με ένα νέο ιδιαίτερα δυνατό ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 115 kW (156 ίππων).

Τα νέα E-308 και E-308 SW αποτελούν ένα νέο ορόσημο στον τομέα της ηλεκτρικής ενεργείας. Μόνον 12.7 kWh/100 χλμ. (ωφέλιμη ενέργεια / αυτονομία βάσει WLTP), τιμή που αποτελεί σημείο αναφοράς για τα ηλεκτρικά μοντέλα στο segment C, ενώ εξασφαλίζουν αυτονομία μεγαλύτερη των 400χλμ. (βάσει δοκιμών WLTP σε μικτό κύκλο). Αυτή η επίδοση κατέστη δυνατή χάρη στην ιδιαίτερη εξέλιξη και πρόοδο στον κινητήρα και την μπαταρία, καθώς και την αεροδυναμική, την ελαχιστοποίηση του βάρους με τη νέα πλατφόρμα EMP2, αλλά και με τον περιορισμό των απωλειών λόγω τριβής.

Fastback

Επίσης για το segment C, η Peugeot επιβεβαίωσε το μελλοντικό λανσάρισμα ενός E-408 που συμπληρώνει τις υπάρχουσες υβριδικές εκδόσεις του συγκεκριμένου δυναμικού και καινοτόμου, fastback μοντέλου.

Το E-408 έρχεται να πλαισιώσει την γκάμα των 100% ηλεκτρικών μοντέλων της η οποία ικανοποιεί όλες τις ανάγκες των πελατών, από το E-208 έως το e-TRAVELLER, αλλά και τα e-2008, E-308, E-308 SW και το e-RIFTER.

Μεγαλύτερη οικονομία

Το E-208 είναι ο ηγέτης στην 100% ηλεκτρική γκάμα της Peugeot, και θα υποστεί κάποιες σημαντικές αναβαθμίσεις το 2023, κυρίως στον τομέα του του κινητήρα, υιοθετώντας εκείνον που παρουσιάστηκε στο E-308. Η μέγιστη ισχύς του E-208 θα αυξηθεί κατά 15%, και από 100 kW/136 ίππους θα φτάνει πλέον στα 115 kW/156 ίππους.
Βελτιωμένη θα είναι επίσης και η οικονομία, με τιμή κατανάλωσης ηλεκτρικής ενεργείας που θα διατηρηθεί στις 12 kWh/100 χλμ., εξασφαλίζοντας έτσι στο E-208 μία αύξηση κατά 10.5% της αυτονομίας του, γεγονός που σημαίνει αύξηση της εμβέλειας κατά 38χλμ., και συνολική αυτονομία 400 χλμ. βάσει δοκιμών WLTP σε μικτό κύκλο (σε διαδικασία πιστοποίησης).

Aθόρυβο και χωρίς κραδασμούς

Με ροπή 260Nm διαθέσιμη από τα 0 χλμ./ώρα., το e-208 είναι αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς, εύκολο στην οδήγηση και προσφέρει ιδιαίτερα έντονες οδηγικές συγκινήσεις. Αυτό ενισχύει περαιτέρω το δυναμικό του χαρακτήρα, στον οποίο οφείλει και τη μεγάλη του δημοφιλία. Ωστόσο, το μοντέλο εξασφαλίζει στον οδηγό και τους επιβάτες του την απαραίτητη ηρεμία στην καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, το E-208 έχει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμό ισχύος 100 kW, με τη διαδικασία από 20 έως 80% της χωρητικότητας να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 25 λεπτά, όπως ήδη συμβαίνει σήμερα.

Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα έρχονται να συμπληρώσουν την επιτυχία του E-208, το οποίο από τις αρχές του 2022, είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο του segment Β στην Ευρώπη, και το κορυφαίο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη Γαλλία. Το E-208 έχει ήδη πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες από την κυκλοφορία του το 2019.

Plug-in υβριδική τεχνολογία

Με στόχο να προσφέρει μια λύση ηλεκτρικής κινητικότητας που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε χρήσης, η Peugeot έχει εξελίξει μια ιδιαίτερα ολοκληρωμένη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων. Σεντάν, SW ή SUV, αυτά τα μοντέλα συνδυάζουν τη γοητεία, το συναίσθημα και την υπεροχή που έχουν κάνει την Peugeot τόσο επιτυχημένη και με αξιοσημείωτη απόδοση.

Διεθνή Έκθεση του Παρισιού

Οι plug-in yβριδικοί κινητήρες των 308 και 308 SW προσφέρονται με δύο τιμές ισχύος, 180 ή 225 ίππων, και εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 60 χλμ. με επιλογή 100% ηλεκτροκίνησης. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα τοποθετούνται επίσης και στο νέο 408, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό, στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού από τις 17 έως τις 23 Οκτωβρίου του 2022.

Από την πλευρά του, το 3008 προσφέρει επαναφορτιζόμενους υβριδικούς κινητήρες 225 ή 300 ίππων με τετρακίνηση, που του δίνουν τη δυνατότητα να διανύσει έως και 59 χλμ. χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Τέλος, το 508 διατίθεται σε εκδόσεις σεντάν και SW, με plug-in υβριδικό κινητήρα 225 ίππων ή με σπορ κινητήρα 360ίππων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Η plug-in υβριδική τεχνολογία της δοκιμάζεται επίσης και στους αγώνες, χάρη στο 9X8 Hybrid Hypercar, το οποίο λαμβάνει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (World Endurance Championship-WEC) από τον Ιούλιο του 2022.

Νέο e-EXPERT Hydrogen με κυψέλες καυσίμου: μετακινήσεις μηδενικών εκπομπών και για τους επαγγελματίες

Εφοδιασμένο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το νέο e-EXPERT Hydrogen, είναι η προσφορά της μάρκας στον επαγγελματία και τις τοπικές αρχές που αναζητούν τις πλέον καινοτόμες λύσεις μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Το κύριο πλεονέκτημα του αμιγώς ηλεκτρικού e-EXPERT Hydrogen έγκειται στον εξαιρετικά μικρό χρόνο γεμίσματος της δεξαμενής υδρογόνου του, που δεν υπερβαίνει τα 3 λεπτά. Με αυτονομία 400χλμ., ισχύ 100kW και ροπή 260Nm, το e-EXPERT Hydrogen μπορεί να μεταφέρει έως και 1.000 κιλά ωφέλιμου φορτίου, ενώ ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης φτάνει τα 6.1μ3.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v