R5 Turbo 3e: Γεννημένο για drift

Ένα εντυπωσιακό, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο σχεδιασμένο για drifting, θα αποκαλύψει η Renault στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού (17-23 Σεπτέμβριου).
R5 Turbo 3e: Γεννημένο για drift

Με αυτό το εκθεσιακό μοντέλο η γαλλική μάρκα θα αποτίσει φόρο τιμής στο Renault 5 και στις πιο διάσημες σπορ εκδόσεις Renault 5 Turbo και το Turbo 2 καθώς φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από το λανσάρισμα του θρυλικού αυτοκινήτου. Οι εορτασμοί για την επέτειο περιλαμβάνουν πλήθος εκδηλώσεων και άλλων ενεργειών για να τονισθεί η επιρροή του Renault 5 στην εξέλιξη της μάρκας.

Πληθωρικό

Αυτή η νέα προσέγγιση του Renault 5 είναι εσκεμμένα πληθωρική και η απόδοσή της είναι στην κορυφή της κατηγορίας της. Προσανατολισμένη στη «διασκέδαση» και στο «gaming», στρέφεται και προς το ψηφιακό μέσω του NFT.

Το R5 Turbo 3E είναι ένα άλλο παράδειγμα, μαζί με το Renault 5 Prototype, της «ηλεκτρικής αναγέννησης» ενός κορυφαίου μοντέλου της μάρκας. Η Renault ηλεκτρίζει την ιστορία της για να προετοιμάσει καλύτερα το αμιγώς ηλεκτρικό της μέλλον στην Ευρώπη μέχρι το 2030.



Διαγωνισμός Chantilly Arts & Elegance

Το εκθεσιακό αυτοκίνητο R5 Turbo 3E, θα παρουσιαστεί στον κόσμο για πρώτη φορά στον διαγωνισμό Chantilly Arts & Elegance 2022 στις 25 Σεπτεμβρίου και στη συνέχεια θα εκτεθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού που ξεκινάει στις 17 Οκτωβρίου.

Έχει σχεδιαστεί για επιδόσεις και πίστες, καθαρό drifter, πλήρως ηλεκτρικό και κίνηση στους πίσω τροχούς. Όπως και ο εμβληματικός προκάτοχός του, είναι αυστηρά διθέσιο. Τώρα, ωστόσο, το πίσω μέρος φιλοξενεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης – δύο ηλεκτροκινητήρες, ο καθένας από τους οποίους κινεί έναν από τους τροχούς, με τις μπαταρίες στη μέση κάτω από το πάτωμα.

Ισχύς 280 ίπποι

Είναι χτισμένο σε ένα σωληνωτό πλαίσιο. Ο κινητήρας έχει συνολική ισχύ 280 kW (380 ίπποι) και 700 Nm άμεσα διαθέσιμης ροπής.

Μπορεί να καλύψει τα πρώτα 100 μ. από στάση σε μόλις 3,5΄΄ (3,9΄΄σε λειτουργία Drift) και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 200 χλμ./ωρα. Η μπαταρία του 42 kWh έχει αρκετή χωρητικότητα για αρκετούς γύρους.

Το καπό, οι πόρτες και το πιλοτήριο έχουν το ίδιο σχήμα με τους προκατόχους τους – αλλά αυτή τη φορά το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Έχει πλάτος 2,02 μ. (25 εκατ. περισσότερο από τον πρόγονό του), μήκος 4 μ. και ύψος 1,32 μ. Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι η τεράστια πίσω αεροτομή του.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v